Společnost


CTP Services s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4931Problém s vyúčtováním mobilního operátora

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 23 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
13.11.2014, před 10 lety

Milan Jamrich

Znění stížnosti

Operátor svévolně spustil a následně vyúčtoval datovou službu která měla být dle smlouvy blokována. Jeho reakce byla že reklamaci neuznává z důvodu že nemám aktivován žádný datový balíček a proto se aktivuje tarif na 24 hodinové připojení. Já mám však ve smlouvě datové služby blokovány. Po doložení kopie smlouvy přestal reagovat a nechce mi poskytnou kódy pro přenos čísel k jinému operátorovi. V podstatě mne drží jako rukojmí.


Požadované řešení

Očekával bych omluvu, opravu faktury a mohl jsem být dále klientem CTP, nyní však chci zaplatit jen to co nutně musím a odejít k jinému operátorovi. Bohužel nemůžu moje číslo je stále u CTP a bez kódů se nikam nehnu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2014 11:36, před 10 lety

Pokud byla účastníkovi poskytována služba, kterou si neobjednal, neměla by za ní být účtována cena, obzvlášť pokud mezi sebou strany ujednaly blokaci datových služeb.

Nevyhoví-li však podnikatel poskytující veřejně dostupné služby elektronických komunikací reklamaci, je účastník, popřípadě uživatel oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení ( 1 měsíc od doručení reklamace), jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podáním námitky není dotčena povinnost vyúčtování zaplatit, Úřad je však v odůvodněných případech oprávněn na žádost účastníka, popřípadě uživatele rozhodnout, že podáním námitky se splnění povinnosti uhradit vyúčtování odkládá až do rozhodnutí o námitce. Proti tomuto rozhodnutí se nelze odvolat. Úřad přizná náhradu nákladů řízení v plné výši účastníkovi také v případě, že byl pro chování dalšího účastníka řízení vzat zpět návrh, který byl účastníkem podán důvodně.

Pro vytvoření kódu je nutné řádně ukončit smluvní vztah.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2015 13:19, před 10 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.