Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#49321Nevyžádaná zásilka

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny

Detail stížnosti

Publikováno
12.03.2021, před 4 lety

Daniel Polata

Znění stížnosti

Dobrý den,začátkem roku 2021 byl do schránky doručen balíček s roční zásobou vitamínu D3 VitaSolaris za 49kč.Nic takového jsem si neobjednával.Firmě jsem zaslal e-mail,že nic platit nemusím,protože se jedná o nevyžádanou zásilku.
Přišla odpověď,že jsem učinil webovou objednávku.Když jsem žádal kopii té objednávky přišla odpověď:"dovoluji si Vás informovat, že Váš požadavek byl přijat ke zpracování a byl předán k vyřízení příslušnému oddělení. O výsledku Vás budeme informovat."
S pozdravem
B.Ch.
Včera 11.3.jsem obdržel dopis s upomínkou na zaplacení 49 kč+ 70 kč za admin.polatek.


Produkt

Vitamín D3 VitaSolaris


Požadované řešení

Žádám firmu,aby mě jakkoliv přestala upomínat a vymazala mé údaje ze své databáze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.3.2021 09:56, před 4 lety

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.

Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával její osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.

Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejko) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.3.2021 12:47, před 4 lety

Vážený pane Polato,

děkujeme Vám za zaslaný podnět. Dovolte mi Vás informovat, že naše společnost obdržela 1.1.2021 objednávku produktu Vitamín D3 VitaSolaris. Objednávka byla vyplněna na Vaše jméno a odeslána prostřednictvím našich webových stránek. Na základě této objednávky jsme Vám balíček odeslali. Uvádíte, že jste si však vlastním jménem od nás nic neobjednal, může se tedy jednat o podvod a zneužití osobních údajů. Na základě Vašeho prohlášení jsme pohledávku ve výši 49,- Kč stornovali. Na závěr mi dovolte Vás ujistit, že zákaznický účet byl zablokován a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu. Z naší strany se tak jedná o poslední kontakt.

Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.3.2021 19:25, před 4 lety


Daniel Polata

Dobrý den,firmě NaturaMed děkuji za rychlé vyřešení mého problému.Společnosti D-test zase děkuji za mediaci mého sporu s fy.Natura.D-testu bych se chtěl jen zeptat zda-li mám trvat na odstranění os.údajů doporučeným dopisem jak je uvedeno výše a jestli se opravdu mohu spolehnout na stornování objednávky.
Děkuji za odpověď.
S pozdravem Polata

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.3.2021 10:27, před 4 lety

Potvrzení storna objednávky je vyjádřeno ve vyjádření společnosti výše, proto je pro ni závazné a spotřebitel se na něj může v tomto smyslu spolehnout.

Pokud jde o odstranění osobních údajů, jde o osobní volbu spotřebitele. Pokud si spotřebitel nepřeje, aby jeho osobní údaje zpracovávala, uchovávala a zabezpečovala třetí osoba, může ji požádat o jejich odstranění z její databáze.

S ohledem na smírné řešení sporu stížnost uzavíráme a děkujeme stranám za součinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.