Společnost


Electra Tours s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4934Neuznaná reklamace zájezdu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 22 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.11.2014, před 10 lety

Jaromír Žilka

Znění stížnosti

Zakoupili jsme pobytový zájezd pro 2 osoby v Řecku ve městě Kos na stejnojmenném ostrově.

Při volbě zájezdu pro nás bylo rozhodující:
• Centrum města v docházkové vzdálenosti
• Hotel v těsné blízkosti pláže
• Výborné výchozí místo pro podnikání výletů
Po pečlivém výběru jsme zvolili hotel Palm Beach u kde je v katalogu uvedeno: „Útulný rodinný hotel se nachází na předměstí hlavního města Kos u menší písčito-oblázkové zátoky. Exotický vzhled hotelu a zahrady s bazénem dotváří vzrostlé palmy. Obklopeni zelení a přátelskou atmosférou se budete cítit jako v oáze. Předností hotelu je jeho ideální poloha pro podnikání výletů po ostrově a procházky po hlavním městě Kos plném historických památek, obchodů, barů a restaurací. OFICIÁLNÍ KATEGORIE HOTELU 3*.
POLOHA HOTELU: - písčito-oblázková pláž cca 50 m, centrum města Kos cca 1 km, letiště cca 23 km“
V nabídce je uvedeno: „velmi výhodná cenová nabídka“ a „pro velkou spokojenost našich klientů doporučujeme“.

Realita byla následující:
1) Šok hned na počátku zájezdu,když nám při odbavování oznámili, že nejsme zapsáni v systému, a nemohou nás tedy odbavit. Nakonec jsme díky pomoci ochotné referentky Travel Service byly odbaveni cca 15 min. před odletem.
2) Zcela se zhatily naše plány o průběhu trávení dovolené:
Po příletu na ostrov Kos nám delegát CK předal obálku s instrukcemi k pobytu v úplně jiném hotelu beze slova upozornění. Na náš rezolutní protest, že chceme do námi vybraného hotelu, na který jsme od CK obdrželi Voucher, nám delegát oznámil, že hotel Palm Beach je plný, ale že tento náhradní hotel je zcela odpovídající a je také přímo u moře. Kromě toho nám bylo sděleno, že ostrov Kos je turisty zcela přeplněný a jinde již není místo. U delegáta a telefonicky přímo u CK jsme se nadále domáhali námi zaplaceného, případně jiného odpovídajícího hotelu přímo u pláže a v docházkové vzdálenosti centra města Kos. Nebylo to nic platné, byli jsme vysazeni u přiděleného hotelu Pyli Bay v obci Marmari. Pláž je ve vzdálenosti více než 0,5 km od hotelu, navíc přes a po hlavní silnici, okolí hotelu značně neutěšené. (Při výběru dovolené jsme přitom vyřadili nabídky čtyřhvězdičkových hotelů ve stejné cenové kategorii, které ale měly přístup k moři přes silnici, a zvolili Palm Beach, který byl za stejnou cenu sice v nižší kategorii, ale přístup k moři měl přes tropickou zahradu)
Město Kos bylo vzdáleno 15 km, takže z prožitku večerní atmosféry města sešlo (v místě přiděleného hotelu žádné centrum není). Na plánované lodní výlety a návštěvy atraktivních míst ostrova autobusem jsme rezignovali, protože autobusy i lodě vyjíždí z města Kos a následný transfer autobusem nenavazuje nebo je časově náročný.
Je zcela zřejmé, že hotel Pyli Bay, byť počtem hvězdiček odpovídá, je atraktivitou i cenově podstatně horší, než námi vybraný hotel Palm Beach.
3) U našeho pokoje (i na cestě k restauraci a recepci) silně zapáchala žumpa, takže často nebylo možné pokoj větrat a využívat balkon. Je pravda, že toto jsme u delegáta reklamovali až 3 dny před odjezdem, neboť jsme vycházeli z toho, že: „ostrov Kos je zcela přeplněný turisty a jinde již není místo“, takže bychom kromě dalších mrzutostí stejně ničeho nedosáhli. Navíc jsme s delegátem byli pouze v telefonickém kontaktu.

Uvedené skutečnosti jsme reklamovali písemně přímo na místě u delegáta CK, ihned po návratu jsme prostřednictvím zprostředkovatelské agentury INVIA zaslali reklamaci znovu a podrobněji.

v zákonné lhůtě jsme dostali omluvu a zamítavou odpověď s tím, že CK v ničem neporušila smlouvu.

Na základě toho jsme reklamaci 8.10.2014 zopakovali a na radu právníka navrhli vyrovnání podle Frankfutrských tabulek.

Opět jsme dostali lakonickou odpověď, že je CK názoru, že vše bylo v pořádku.


Produkt

Pobytový zájezd do hotelu Palm Beach ve městě Kos na Řeckém ostrově Kos od 28.8.2014 do 7.9.2014. Č. sml. o zájezdu 18110.


Požadované řešení

Požadujeme odpovídající snížení ceny zájezdu a vrácení této finanční částky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2014 13:49, před 10 lety

Nemá-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel zákazníka ujistil nebo které zákazník vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, zajistí pořadatel nápravu, pokud si nevyžádá neúměrné náklady. Nezjedná-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu zákazník určí, může si zákazník zjednat nápravu sám a pořadatel mu nahradí účelně vynaložené náklady.

Má-li zájezd vadu a vytkl-li ji zákazník bez zbytečného odkladu, má zákazník dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vady. Nevytkl-li zákazník vadu zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, soud mu právo na slevu z ceny nepřizná, jestliže pořadatel namítne, že zákazník své právo neuplatnil ani do jednoho měsíce od skončení zájezdu ani u něho, ani u osoby, která uzavření smlouvy zprostředkovala. Existenci vad je nutné doložit (fotografie, video).

Pokud společnost bude trvat na zamítnuté reklamaci, bude nutné domáhat se poskytnutí slevy soudní cestou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2015 13:27, před 10 lety

Společnost Electra Tours s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.