Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Objednala som si u vás D3 vitamín na celý rok /uviedli ste zákaznícke číslo:0766160 - číslo zásielky 3473386. Objednávka bola unáhlená /objednávka cez internet/a aj na základe z internetu získaných informácií, som sa rozhodla zrušiť akýkoľvek obchodný vzťah s vašou firmou.
Na webe je uvedené :Získajte ročnú zásobu vitamínu D naviac - úplne zadarmo a bez záväzkov!
Zároveň žiadam vymazať moje osobné údaje. Doručenú zásielku s obsahom "Vitamín D3 VitaSolaris 360" som obdŕžala 0.8.03.2021. Platbu za dodávku vo výške 1,95€ som uhradila v termíne 09.03.2021.
Ďakujem za kladné a rýchle vybavenie mojej žiadosti.
Vitamín D3 VitaSolaris 360 tabl.
Zrušenie- vymazanie zákazníckeho čísla 0766160 a vymazanie osobných údajov zo všetkých databáz.
|
Tweet |
Od kupní smlouvy uzavřené na dálku (po telefonu, internetu) je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi. Jinými slovy, spotřebitel zboží odebrané před výpovědí smlouvy zaplatí a ponechá si jej. Po výpovědi smlouvy již není povinen jakékoliv zboží odebrat a platit.
Korespondenční adresa uvedená na webových stránkách společnosti: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Vážená paní Rovenská,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Dovolte mi Vás informovat, že Váš požadavek byl k dnešnímu dni vyřízen. Zákaznický účet byl zablokován a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu. Do doby, než se příslušná informace o blokaci propíše do všech našich systémů, což může trvat několik dní se může stát, že k Vám ještě nějaká naše nabídka dorazí a to prostřednictvím pošty, telefonu nebo emailu, protože v okamžiku blokace byla již ve zpracování. Pokud se tak stane, na nabídku, prosím, neberte zřetel. Další oslovení již nebude z naší strany do budoucna iniciováno. Děkujeme a přejeme hezký den. S pozdravem NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Hodnocení:
Komentář: Dobrý deň!
ďakujem firme NaturaMed za rýchle vyriešenie môjho problému a taktiež za spoluúčasť spoločnosti D-test
za mediáciu s firmou NaturaMed za seriózne vyriešenie k mojej spokojnosti.
Ďakujem Vám za odpoveď.