Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#49357Zmocněnec nebyl obsloužen

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 15 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.03.2021, před 4 lety

Martin Lapčík

Znění stížnosti

Dnes jsem se vydal na pobočku řešit výměnu SIM karty pro zmocnitele. Zmocnitel je v rizikové skupině a téměř nevychází ze svého bydliště. Byla mi udělena plná moc v písemné formě, kterou jsem zaměstnancům společnosti předložil. Nebyl jsem obsloužen s odůvodněním, že potřebuji plnou moc ve formě veřejné listiny.


Produkt

Výměna SIM


Požadované řešení

Uvedení zákonného ustanovení, na základě kterého je vyžadována plná moc ve formě veřejné listiny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2021 17:19, před 4 lety

Vyžaduje-li se pro právní jednání forma veřejné listiny, postačí, bude-li plná moc k tomuto právnímu jednání udělena v písemné formě s úředně ověřeným podpisem (§ 441 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník).

Nedomníváme se, že pro právní jednání popsané ve stížnosti je nutná forma veřejné listiny, a tudíž podle našeho názoru není ani nutné předložit plnou moc v písemné formě s úředně ověřeným podpisem. Tím spíš není nutné předložit plnou moc ve formě veřejné listiny. Takovýto požadavek, byť by byl smluvně upravený, neobstojí při testu přiměřenosti (§ 1813 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírně, může se spotřebitel obrátit na Český telekomunikační úřad.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.3.2021 20:29, před 4 lety

Dobrý den,

mrzí mě, že jste měl důvod k vyjádření nespokojenosti. Pro řešení požadavků na základě plné moci se však musí jednat o úředně ověřenou plnou moc. Z vašeho popisu však není zřejmé, jestli byla plná moc úředně ověřená.
Majitel služeb vás však může sám i uvést jako kontaktní osobu pro řešení jeho služeb na základě udělení přístupu v Moje O2 a navést vás jako správce zákazníka.
Poprosila bych vás ideálně, abyste nás kontaktoval přímo na email info@o2guru.cz s celým tímto popisem nebo odkazem na váš podnět na dTestu. Doplňte nám také celé jméno majitele, datum narození a telefonní číslo služby a podíváme se konkrétně na možnosti dořešení.

S pozdravem

Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2021 21:06, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.4.2021 10:34, před 4 lety


Martin Lapčík

Nesouhlasím s výkladem společnosti O2. Skutečnost, že neustále opakuje svůj výklad zákona bez relevantních argumentů mě upřímně zaráží.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2021 10:41, před 4 lety

Nepodaří-li se spor vyřešit smírně, může se spotřebitel obrátit na Český telekomunikační úřad. Pokud spotřebitel bude nucen plnou moc úředně ověřit a vzniknou-li mu tím nějaké dodatečné náklady, může v případě, kdy by bylo možné tento požadavek vyhodnotit dle § 1813 občanského zákoníku jako nepřiměřený, obrátit na společnost s požadavkem na proplacení zbytečně vzniklých nákladů, a to z titulu náhrady škody.

Z vyjádření společnosti ("majitel služeb vás však může sám i uvést jako kontaktní osobu pro řešení jeho služeb na základě udělení přístupu v Moje O2 a navést vás jako správce zákazníka") nám plyne, že svého cíle by spotřebitel mohl dosáhnout i jinou cestou, než je úřední ověření kopie plné moci. Z tohoto důvodu doporučujeme zkusit využít tuto jinou společností nabízenou cestu.

Stížnost přeřazujeme zpět na spotřebitele, aby nás mohl informovat o tom, jak v tomto svém sporu pokročil, případně aby mohl stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.5.2021 18:08, před 4 lety

Opět žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2021 10:50, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.