Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#4936Neoprávněné účtování různých poplatků

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 10 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.11.2014, před 10 lety

Eva Holečková

Znění stížnosti

Již podruhé se mi stalo, že mi O2 navýšilo u některé využívané služby poplatek. V prvním případě se jednalo o 40 Kč a v druhém o 80 Kč. Po reklamaci mi částky byly sice dobropisovány, ale nikdo mi nikdy nesdělil, proč k tomu došlo. Domnívám se proto, že to není náhoda a jejich chování se mi nelíbí, je možné podat stížnost,aby jejich praktiky někdo prošetřil? Rovněž mi vadí, že na moji žádost o reklamaci reagovali až po třetí urgenci a i přes reklamaci se domáhali úhrady za vyúčtování.


Požadované řešení

Je potřeba informovat spotřebitele, aby si lépe kontrolovali svá vyúčtování. Zároveň by se měl zpřísnit dohled nad poskytovateli zmiňovaných služeb.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2014 17:05, před 10 lety

Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby reklamaci uplatňovali způsobem, kdy můžou jednoduše později prokázat obsah a datum uplatnění reklamace. Reklamace musí být nejpozději vyřízena do jednoho měsíce. Pokud se tak nestane, spořebitel se může obrátit na Český telekomunikační úřad. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem. Zákon o elektronických komunikacích stanoví, že podání reklamace nemá odkladný účinek vůči splnění povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu. Český telekomunikační úřad, který je dozorovým orgánem v oblasti telekomunikací, však může na žádost splatnost v odůvodněných případech odložit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.11.2014 10:58, před 10 lety

Dobrý den,

rád vám pomůžu s vysvětlením celé situace ohledně účtování poplatků nad rámec tarifu. Mohl bych vás poprosit o zaslání telefonního čísla včetně referenčního čísla z faktury pro ověření? Podrobnosti můžete poslat zde, případně prostřednictvím naší webové aplikace dostupné na www.o2guru.cz/guru.

Věřím, že dohledáme příčinu potíží a vše vyřešíme.

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2015 14:27, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitelka již nevyužila možnosti reakce, ani nám nesdělila, zda využila přímého kontaktu na společnost, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.