Společnost


Delta Division s.r.o.

Počet nahlášených stížností:231
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#49361Neuznana reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.03.2021, před 4 lety

Jindra Čurdová

Znění stížnosti

Dobrý den, 7.1.2021jsem objednala boty od Rivalenti sro, přišli 8.2.auz od pohledu značně menší i když číslo na porážce bylo 39. Vyplnila jsem formulář o reklamaci 12.2.a čekala. Pak se ozvali, zechcou doložit fotku, poslala jsem foto s jinou botou 39 metrem,byl zjevný rozdíl. 10.3. mi reklamaci zamítl. Nemám ani peníze, ani boty, které by se dali nosit.Poslali mi adresu na dodavatele v Číně, ale tam nevím jak to vyřídit. Takže zklamání, nebýt zavřených obchodu, neudělala bych takovou chybu. Čurdová


Produkt

Zimni boty černé s koziskem


Požadované řešení

Vrátit peníze, vzhledem k tomu že už boty na jaro nevyuziju. V únoru by stačilo vyměnit za větší velikost.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2021 16:48, před 4 lety

Neodpovídá-li dodaná obuv velikostně parametrům uvedeným v objednávce, má dodané zboží vadu a je možné ho reklamovat. Reklamace musí být vyřízena do 30 dnů od jejího uplatnění, neujednají-li si strany výslovně jinou lhůtu.

Pokud prodávající reklamaci zamítne, musí v odůvodnění tohoto zamítnutí vysvětlit, proč tak učinil. V této konkrétní věci musí prodávající prokázat, že dodána byla obuv v takové velikosti, kterou si strany ujednaly (tzn., že dodaná věc přesně odpovídá objednávce). Pokud reklamaci zamítl s jiným odůvodnění, zásadně nebude možné takovou reklamaci považovat vůbec za vyřízenou. Nebyla-li reklamace vyřízena řádným způsobem a včas, jedná se o podstatné porušení smluvní povinnosti a spotřebiteli vzniká nárok na odstoupení od smlouvy (§ 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele ve spojení s § 2002 občanského zákoníku).

Odstoupí-li spotřebitel (oprávněně) od smlouvy, závazek tím zaniká a strany mají povinnost vrátit si to, čím původně plnily. Spotřebitel tedy vrací vadnou obuv a prodávající vrací peněžní prostředky.

Prodávajícím je v tomto vztahu společnost Delta Division s.r.o., bez ohledu na překvapivá ustanovení jejích obchodních podmínek, v kterých společnost deklaruje opak (§ 1753 občanského zákoníku ve spojení s rozhodovací činností ADR České obchodní inspekce). Reklamace se uplatňuje zásadně vždy vůči prodávajícímu (§ 2172 občanského zákoníku).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2021 14:50, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.