Společnost


Delta Division s.r.o.

Počet nahlášených stížností:231
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#49363Rivalenti přes urgence neposkytla formulář k vrácení zboží.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.03.2021, před 4 lety

Alan Rychtařík

Znění stížnosti

28.1. 2021 jsme objednali zimní boty : typ HUDSON black - unisex hucule v ceně 939,-
Zboží dorazilo cca po 40 dnech.
Vzhledem k tomu že nesedlo vnitřním tvarem na nohu ani velikostí a celková kvalita nebyla dobrá požadovali jsme e-mailovou komunikací s rivalenti o vracení zboží a plnou částku 939,-,czk jsme požadovali na náš účet.
Rivalenti požadovalo nesmyslné věci .. fotografie zboží přiložené měřidlo u bot a stále dokola.
Nikam jsme se nedobrali.


Produkt

Rivalenti neumožnilo vrácení zboží v zákonné lhůtě !!!


Požadované řešení

VRACENÍ ZBOŽÍ ( nepoužité orig. zabalené nepodložené )
Částku za z zboží 939,- vrátit na náš účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2021 14:45, před 4 lety

Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů. Není tedy třeba společnosti špatnou velikost "prokazovat" atp., plně postačuje, pokud se spotřebitel zkrátka rozhodne odstoupit. Pokud bylo spotřebiteli v uplatnění jeho práva včas (tzn. ve lhůtě) bráněno a byly na něj kladeny neodůvodněné požadavky, které mu odstoupení včas ztěžovaly, zůstává lhůta zachována a spotřebitel může odstoupit od smlouvy dodatečně.

V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.

Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2021 11:58, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.