Počet nahlášených stížností: | 28 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Již více jak 10 dní se snažím zprovoznit prostřednictvím bankovní identity přístup k portálu Mojedane.cz Ačkoliv stát j(finanční správa) potažmo i ČS, a.s. reklamují novou službu a snadnost jejího používání, nemám i přes veškerou snahu tuto službu doposud zprovozněnu.
Nejdříve mi bylo řečeno na klientské lince ČS, a.s. 800 207 207, že si musím tuto službu aktivovat v internet.bankovnictví GEOrGE.csas.cz To jsem udělala, přesto přístup na portál MOJEDANE.cz nefungoval. Dalším dotazem na linku mi bylo řečeno, že mě zařadí asi mezi další naivy, kteří si chtějí službu zprovoznit, protože mě musí ztotožnit (?!) a nejsou schopni říci, kdy bude služba aktivní.
Ptám se tedy, kdy se tak stane a dále proč banka avizuje novou službu pro své klienty, když ji není schopna ani po 10 dnech zprovoznit? Mediálně fajn,
v reálu katastrofa!! Vaše nespokojená klientka, L.Medunová,
bankovní idetita
aktivace služby
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci.
Česká spořitelna, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Na žádost společnosti zveřejňujeme její obecné vyjádření k podaným stížnostem:
Řešení stížností klientů České spořitelny podléhá bankovnímu tajemství a Česká spořitelna má k vyřizování stížností pro naše klienty k dispozici řadu kanálů a také institut Ombudsmana, kam se mohou obrátit všichni klienti, kteří s prvotním řešením v bance nejsou spokojeni.
Klienti nás se svojí stížností mohou kontaktovat:
emailem na: csas@csas.cz
telefonické lince: 800 207 207
osobně na kterékoli pobočce