Společnost


YOU.CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:58
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#49366Nedodání zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
14.03.2021, před 4 lety

Radka Urbánková

Znění stížnosti

Dne 21.12.2020 jsem obdržela potvrzení mailem o zaplacení částky 799 Kč. Od té doby čekám na zimní prošívanou bundu, bohužel marně. Ráda bych si koupila jarní, odstoupila jsem Proto od smlouvy a jelikož komunikace s eshopem fashionfasion.cz je mizerná, využijí touto cestou, prosím o vrácení částky.


Produkt

Prošívaná dlouhá teplá dámská zimní bunda se stojáčkem, vel xxl, č. Objednávky 41836940


Požadované řešení

Vrácení peněz kvůli nedoručení zásilky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2021 19:03, před 4 lety

Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží (tohoto práva může spotřebitelka využít i před dodáním zboží), je prodávající povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitelka právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.3.2021 13:58, před 4 lety

Dobrý den, za eshop fashionfashion se Vám omlouvám, zařídím aby Vám částku vrátili. Nejpozději do 26.3. ji budete mít na účtě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
18.3.2021 10:22, před 4 lety


Radka Urbánková

Hodnocení:

Komentář: Peníze mi vrátili na účet, děkuji, Urbánková