Počet nahlášených stížností: | 58 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 21.12.2020 jsem obdržela potvrzení mailem o zaplacení částky 799 Kč. Od té doby čekám na zimní prošívanou bundu, bohužel marně. Ráda bych si koupila jarní, odstoupila jsem Proto od smlouvy a jelikož komunikace s eshopem fashionfasion.cz je mizerná, využijí touto cestou, prosím o vrácení částky.
Prošívaná dlouhá teplá dámská zimní bunda se stojáčkem, vel xxl, č. Objednávky 41836940
Vrácení peněz kvůli nedoručení zásilky.
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží (tohoto práva může spotřebitelka využít i před dodáním zboží), je prodávající povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitelka právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, za eshop fashionfashion se Vám omlouvám, zařídím aby Vám částku vrátili. Nejpozději do 26.3. ji budete mít na účtě.
Hodnocení:
Komentář: Peníze mi vrátili na účet, děkuji, Urbánková