Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#49367Účtování 29 Kč/24 hod

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.03.2021, před 4 lety

Milena Sobotková

Znění stížnosti

Váš internet nevyužívám , proč mám za něho platit ?


Požadované řešení

zrušit poplatek za internet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2021 19:11, před 4 lety

Podle "ceníku" společnosti O2 Czech Republic a.s. částka 29,- Kč odpovídá jednorázovému připojení k internetu přes mobilní data. Pokud spotřebitel službu využil, ať už záměrně, nebo omylem, je společnost oprávněna si částku za datové připojení účtovat. Pokud k využití služby nedošlo a spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Aby nedocházelo k opakování této situace, doporučujeme, kromě výše uvedeného, i následující postup. Společnost O2 Czech Republic a.s. uvádí, že pro blokování dat lze postupovat takto:

- buď zaslat SMS ve tvaru BAP na číslo 999 111,
- nebo kontaktovat společnost na zákaznické lince 800 02 02 02 a požádat o zablokování dat na konkrétním čísle operátora, který by měl spotřebiteli vyhovět a data mu na čísle zablokovat.

Po provedení těchto kroků by se nemělo v budoucnu stát, že bude docházet k jednorázovému připojení přes mobilní data.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.3.2021 13:42, před 4 lety

Dobrý den,
mrzí mne uvedené nepříjemnosti.
K uvedenému vyjádření od dTestu mohu ještě doplnit, že k připojení může docházet i v pozadí telefonu z důvodu aktualizací. I pokud máte nastavené aktualizace přes WiFi nemusí toto přímo zamezit využití dat ze sítě ze 100% - například aktualizace operačního systému, protože systém sám pravidelně zjišťuje zda nebyla aktualizace vydána (nejčastěji v nočních hodinách). Toto není řízeno námi, aktualizace vydává přímo výrobce telefonu. Pokud data nevyužíváte a nechcete využívat, vždy je doporučujeme zablokovat ze strany operátora.
V případě, že internet na vašem čísle vůbec nevyužíváte (kromě wifi), můžeme zajistit plnou blokaci připojení. Stačí nám na email info@o2guru.cz zaslat mobilní číslo a číslo SIM karty z její zadní strany (18 místné číslo začínající na 89) a blokaci vám zajistíme.
Dominika Niedobová, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.4.2021 09:37, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.5.2021 22:05, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.