Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
opakovaně se mi stalo, že pracovník České pošty nezazvonil na zvonek a do schránky hodil výzvu k vyzvednutí zásilky na poště s komentářem Nezastižen. Jsem každý den doma, zvonek je funkční, označený a to hned vedle schránky. Tedy pár dní zpět jsem jela zbytečně pro psaní na poštu. Před třemi týdny se mi stalo, že mi nebyla písemná výzva k vyzvednutí na poště ani do schránky vhozena. Tudíž jsem se dozvěděla, že mi psaní leží na poště až od známé, která mi jej posílala. To mi nepřijde v pořádku.
Jak je možné že ostatní přepravci mají čas zazvonit a 30 sekund počkat než si pro balík k brance přijdu a zaměstnanci České pošty bohužel nemají čas ani zazvonit?
Děkuji za odpověď.
Ostrava, Bartovice, 71700
doporučené psaní (obálka s hodnotou)
Chápu, že toho zaměstnanci dopravních společností mají hodně. Ale přesto si myslím, že by bylo správné alespoň zazvonit a chvíli vyčkat. Doufám, ač je to možná naivní, že by na to mohl zaměstnavatel u svých podřízených apelovat.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.