Společnost


NANOLION MASK s.r.o.

Počet nahlášených stížností:465
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#49383Dodání jiného zboží v katastrofální kvalitě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
15.03.2021, před 4 lety

Barbora Krofová

Znění stížnosti

Objednala jsem si 100ks respirátorů. Na zboží jsem čekala měsíc, zboží dorazilo v katastrofální kvalitě, místo respirátorů, které jsem si objednala mi přišly nějaké nahůbky či co, gumičky, které jsou úplně jinak, při první masazení praskají. Úplně jiné zboží než jsem si objednala. A samozřejmě emailová adresa nefunguje, vrací se mi email s tím, že adresa nefunguje a na telefonní číslo se nedá dovolat. Chci své peníze zpět, protože se nejedná zrovna o pár korun, ale nejsem schopna se s firmou spojit.


Produkt

objednaný respirátor Kód: 39593


Požadované řešení

Ráda bych aby mi vrátili peníze a začali semnou komunikovat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.3.2021 08:43, před 4 lety

Neodpovídá-li dodaná věc svou kvalitou tomu, co si strany smluvily nebo co prodejce inzeroval, anebo nehodí-li se věc k účelu, ke kterému má sloužit, má taková věc vadu (§ 2161 odst. 1 občanského zákoníku). Vadnou věc je možné reklamovat. Reklamace musí být vyřízena v zásadě do 30 dnů, jinak vzniká spotřebiteli nárok na odstoupení od smlouvy pro porušení smluvní povinnosti na straně prodávajícího (§ 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele ve spojení s § 2002 občanského zákoníku).

V rámci uplatněné reklamace může spotřebitel požadovat po prodávajícím v této konkrétní věci buď dodání nové věci - v odpovídající kvalitě, a nebude-li to řešení možné, pak může spotřebitel odstoupit od smlouvy (§ 2169 občanského zákoníku).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2021 14:49, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.