Počet nahlášených stížností: | 111 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý deň, na konci roka 2019 som v predajni Footlocker na Václavskom námestí kúpila tenisky ADIDAS, ktoré by som chcela vyreklamovať. V súčasnej dobe pandémie, obmedzení a uzavretých hraníc však tovar fyzicky nedokážem doniesť na reklamáciu do tejto pobočky. Už týždeň sa tam snažím dovolať, avšak bezvýsledne, nájsť na nich e-mailový kontakt je nemožné, pričom záručná doba na tenisky na stále kráti. Vôbec neviem, na koho alebo kam sa mám obrátiť, už som z toho naozaj zúfalá, keďže tenisky stáli 3690 CZK, čo vôbec nie je najmenej peňazí!
ADIDAS NMD R1
Kontakt na reklamačné oddelenie Footlocker - email, telefón,...
|
Tweet |
Reklamaci je možné uplatnit i prostředky umožňujícími dálkovou komunikaci. Nemá-li prodejna funkční e-mail nebo telefon, může se na ni spotřebitel obrátit ve formě dopisu. Sídlo, na které je možné dopis doručit, je 'V celnici 1031/4, Praha, 11 000'. Na tuto adresu je možné odeslat buď pouze informativní dopis, anebo přímo zboží s přiloženou žádostí o reklamaci (tento druhý postup doporučujeme).
Na vyřízení reklamace má prodejce zásadně nejvýše 30 dní ode dne uplatnění reklamace - v tomto případě tedy ode dne, kdy prodejci dojde balík s reklamovaným zbožím. Není-li reklamace vyřízena ve 30denní lhůtě, jedná se o podstatné porušení smluvní povinnosti a spotřebitel může od smlouvy odstoupit (§ 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele ve spojení s § 2002 občanského zákoníku). Pokud prodávající řádně odeslané zboží odmítne bezdůvodně převzít, platí fikce jeho doručení (§ 570 občanského zákoníku).
Pokud bude reklamace uznána, může spotřebitel požadovat proplacení poštovného (§ 1924 občanského zákoníku).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.