Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Dne 15.3 jsem jela vlakem ze Štěpánova do Olomouce v přibližně 15:20,přišel ke mě pán průvodčí a já si chtěla zakoupit jízdenku. Poprosila jsem ho o jízdenku studentskou 18+ do Prostějova a zpátky, pán mě asi neslyšel a zeptal se mě odkud, řekla jsem že ze Štěpánova. Pak se mě pán zeptal znovu jestli obyčejnou jízdenku. Řekla jsem že studentskou 18+. V tu chvíli se na mě pán utrhl a řekl mi ať předložím doklad, pak na mě začal křičet že tohle si nemůžu dovolovat a když chci jízdenku se slevou mám povinnost předložit doklad. Pak se mě nepříjemným tónem a zvýšeným hlasem ptal dokola jestli musím předkládat doklad dokud jsem neřekla že ano. Jsem si vědoma že ji musím doložit ale vzhledem k tomu že ji většina průvodčích po mě nechce tak jsem ji nechala v peněžence ale ani tohle není důvod začít mi nadávat. Ale pán tím ještě neskončil a když jsem řekla že jsem se ho slušně Poprosila o jízdenku začal po mě křičet že neví co si my myslíme a že si nemůžeme dovolovat neříkat odkud jedeme a kam a hlavně že chceme slevu, neustále na mě mluvil hnusně a křičel. Uznávám že jsem si neuvědomila že jsem neřekla odkud jedu ale to protože mě pan průvodčí našel hned jak jsem nastoupila. Každopádně opravdu nemá právo na mě křičet a být hrubý jen proto že neslyšel moji prosbu na studentskou slevu a už vůbec na nic z toho neměl právo když MĚL JEŠTĚ NA UŠÍCH SLUCHÁTKA a pak tedy nejspíš přeslechl tu mojí prosbu. Pochopila bych kdyby mě neslyšel protože jsem měla roušku ale neslyšel mě JEHO vlastní chybou a to proto že měl na sobě sluchátka a křičel na mě vůli tomu že je měl nasazené. Opravdu nepříjemné chování a já doufám že se už nebude opakovat. Nic jsem neudělala a chovala jsem se slušně i kdyz jsem dostala čočku za kterou jsem nemohla já. Pán měl dlouhé světlé vlasy a ja DOUFÁM že si tohle přečte a zamyslí se nad sebou a to důrazně a jestli ho zase potkám že se bude chovat jinak. DĚKUJI
Vlak 15.3 ve 15:20 hod Štěpánov-Olomouc
Doufám že se pán zamyslí nad tím že i kdyz má špatnou náladu nemusí být hrubý a křičet na lidi když nic neudělali. Je mi 18 a tohle chování považuju za dětinské a neprofesionální když to dělá dospělý muž
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.