Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:382
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#49399Spatně připsaná platba

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.03.2021, před 4 lety

Jana Hlousová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 14.3.2021 jsem chtěla kartou zaplatit zboží u Zahradnictví Flos. Po neúspěšné platbě se mi objevila platba převodem na číslo účtu Comgate paments číslo 2600285563/2010, částka 1604,- Kč, var. S. 209852614. Uhradila jsrm. Zahradnictví Flos nic nedostalo. Prpsím okamžitě vraťte peníze na účet, ze kteréhp jsem hradila.


Produkt

Převod na účet


Požadované řešení

Vrácení peněz na účet, ze kterého odešly


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2021 15:56, před 4 lety

Stížnost ponecháváme společnosti ComGate Payments, a.s., k vyjádření, aby mohla spotřebitelce poskytnout součinnost s řešením problému.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.3.2021 09:04, před 4 lety

Dobrý den, platba zaplacená skrze platební bránu ComGate jde ve prospěch našeho účtu a následně se vyplácí přímo danému e-shopu. Poprosím Vás o ověření u e-shopu, kde jste zboží zaplatila, že skutečně nedošlo k zaplacení objednávky. Pokud by platba nebyla spárovaná s objednávkou a pouze jste poslala peníze na náš účet, jsou peníze automaticky do druhého dne vráceny. Pokud chcete bližší informace o stavu Vaší platby, kontaktujte naší zákaznickou podporu. Rádi Vám vše dohledáme. - Telefon: 228 224 267 (Po-Pá 08:00 – 18:30 hod) - E-mail: platby-podpora@comgate.cz S pozdravem, tým ComGate payments

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2021 22:15, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2021 23:28, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.