Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den, dne 14.3.2021 jsem chtěla kartou zaplatit zboží u Zahradnictví Flos. Po neúspěšné platbě se mi objevila platba převodem na číslo účtu Comgate paments číslo 2600285563/2010, částka 1604,- Kč, var. S. 209852614. Uhradila jsrm. Zahradnictví Flos nic nedostalo. Prpsím okamžitě vraťte peníze na účet, ze kteréhp jsem hradila.
Převod na účet
Vrácení peněz na účet, ze kterého odešly
|
Tweet |
Stížnost ponecháváme společnosti ComGate Payments, a.s., k vyjádření, aby mohla spotřebitelce poskytnout součinnost s řešením problému.
Dobrý den, platba zaplacená skrze platební bránu ComGate jde ve prospěch našeho účtu a následně se vyplácí přímo danému e-shopu. Poprosím Vás o ověření u e-shopu, kde jste zboží zaplatila, že skutečně nedošlo k zaplacení objednávky. Pokud by platba nebyla spárovaná s objednávkou a pouze jste poslala peníze na náš účet, jsou peníze automaticky do druhého dne vráceny. Pokud chcete bližší informace o stavu Vaší platby, kontaktujte naší zákaznickou podporu. Rádi Vám vše dohledáme. - Telefon: 228 224 267 (Po-Pá 08:00 – 18:30 hod) - E-mail: platby-podpora@comgate.cz S pozdravem, tým ComGate payments
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.