Společnost


Šutoriková Krista

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4940Nekomunikující obchodník

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 24 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.11.2014, před 10 lety

Matěj Divecký

Znění stížnosti

Dne 6.2.2013 jsem zakoupil u společnosti KV-Mobil elektronické zařízení Hacberry A10. Po několikatýdenním testování jsem došel k závěru, že je zařízení poškozeno, neboť nedokáže načíst instalovaný operační systém, tzn. - nemožnost bootu. Bez OS je zařízení nepoužitelné a proto jsem se rozhodl kontaktovat prodejce. Prodejce však i přes e-maily a telefonáty nekomunikoval. Až donedávna byl dokonce e-shop uzavřený a ani na jeho oficiální Facebookové stránce nedocházelo k jinak pravidelným aktualizacím.
Nyní je však e-shop opět v provozu a já se znovu již několik dní pokouším o komunikaci s prodejcem. Bohužel marně.


Produkt

Hacberry A10, Allwinner


Požadované řešení

Přijetí zboží do reklamace, případné vyměnění za nový kus nebo za podobné zařízení vzhledem k funkčnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2014 10:41, před 10 lety

Při prodeji spotřebního zboží je záruční doba 24 měsíců. Vyskytne-li se v této době na zboží vada, prodávající je primárně povinen k jejímu odstranění.

Prodávající je dle § 13 zákon o ochraně spotřebitele povinen spotřebitele řádně informovat o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění práva z vadného plnění, spolu s údaji o tom, kde lze reklamaci uplatnit. Spotřebitel by pak měl reklamaci uplatnit v souladu s tímto poučením.

Chybí-li takové poučení, lze podat podnět České obchodní inspekci. Reklamaci je pak možné uplatnit v souladu se zněním § 19 odst 1. zákona o ochraně spotřebitele i v místě podnikání nebo sídla (dle informací uvedených v živnostenském rejstříku). Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.7.2015 12:42, před 10 lety

Podnikatelka byl o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.