Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
v sobotu 13.3.2021 jsem zakoupila mleté maso v Lidlu (OC Rozkvět). Výrobek jsem uchovala v lednici, po dvou dnech jsem bohužel zjistila, že je zkažené. Lhůta min. trvanlivosti byla na obale uvedena do 16.3. Ještě jedna skutečnost - obal byl již včera "nafouknutý". A dnes jsem v prodejně byla znovu a podobným způsobem "nafouknuté" masné produkty (hovězí mleté, některé drůbeží) jsem viděla v tomtéž chladicím boxu. Není možné, že by i tyto výrobky byly v podobném stavu, jako ten zakoupený? Mohu se ovšem samozřejmě mýlit a maso v chladicím boxu může být zcela v pořádku.
Nechci své peníze zpět, jde mi jen o uvědomění společnosti Lidl a případné řešení možného problému.
|
Tweet |
Pokud by se problém s jakostí masa opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.