Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#49401Opakované nedoručení zásilky nebo výzvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

13 hodin 3 minuty

Detail stížnosti

Publikováno
15.03.2021, před 4 lety

Kristýna Havlová

Znění stížnosti

Dobrý den,

bydlím na Berkově ulici v Brně v Králově Poli a již po třetí za čtyři měsíce jsem od České Pošty neobdržela žádnou výzvu k vyzvednutí zásilky. Kdybych nevěděla, že by mi měl nějaký balíček přijít a nešla se na pobočku na Mojmírově náměstí 2919/2 zeptat, o všechny objednávky bych přišla. Vzhledem k současné celosvětové situaci pracuji často z domu, ale doručovatelé na mě ani nezazvoní, ani do schránky nedoručí opakované výzvy. Bohužel to není poprvé, co se něco takového děje. Zaměstnanci pošty s tím prý nic nezmůžou, proto to zkouším touto cestou.


Požadované řešení

Velmi bych ocenila, kdyby doručovatelé České Pošty dělali svou práci svědomitě. Služby zmíněné společnosti nejsou z nejlevnějších a o konkurenci není nouze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.3.2021 06:54, před 4 lety

Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.