Počet nahlášených stížností: | 27 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
V iPhonu mám zakázané iMessage a FaceTime. Rychle mi ubyl kredit. Při kontrole vyúčtování vidím, že mi často a opakovaně mizela částka za SMS do zahraničí na +447786205094, aniž bych s tím souhlasil nebo byl upozorněný. Považuji to za podvodné jednání.
Operátor je pouze zprostředkovatel. Poslal jsem mu reklamaci, ale očekávám, že mi ji po právu odmítne.
Pravý viník - společnost Apple - není možno kontaktovat. I když se přihlásím do svého účtu u Apple, fakticky je kontakt znemožněn.
Podle diskuzních fór na Apple stránkách jde o podvod, se kterým mají potíže uživatelé iPhonů v různých částech světa.
Při prvním výskytu tohoto problému jsem na internetu našel radu, že je nutno služby iMessage a FaceTime v iPhonu deaktivovat. Byl nějaký čas pokoj. Neznámo kdy mi byly platby za SMS bez mého vědomí z kreditu operátora znovu a opakovaně odečítány.
Náhrada všech poplatků za SMS, které mi za celou dobu vznikly. Technické řešení, které tento podvod vyloučí.
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost se doposud ke stížnosti nevyjádřila. Tímto ji zdvořile žádáme o reakci. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.