Společnost


Apple Czech s.r.o.

Počet nahlášených stížností:27
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#49404Neobjednané a neavizované SMS z mého účtu na neznámé tel. č. +447786205094 (asi servisní číslo Apple).

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.03.2021, před 4 lety

Jiří Sutner

Znění stížnosti

V iPhonu mám zakázané iMessage a FaceTime. Rychle mi ubyl kredit. Při kontrole vyúčtování vidím, že mi často a opakovaně mizela částka za SMS do zahraničí na +447786205094, aniž bych s tím souhlasil nebo byl upozorněný. Považuji to za podvodné jednání.
Operátor je pouze zprostředkovatel. Poslal jsem mu reklamaci, ale očekávám, že mi ji po právu odmítne.
Pravý viník - společnost Apple - není možno kontaktovat. I když se přihlásím do svého účtu u Apple, fakticky je kontakt znemožněn.
Podle diskuzních fór na Apple stránkách jde o podvod, se kterým mají potíže uživatelé iPhonů v různých částech světa.


Produkt

Při prvním výskytu tohoto problému jsem na internetu našel radu, že je nutno služby iMessage a FaceTime v iPhonu deaktivovat. Byl nějaký čas pokoj. Neznámo kdy mi byly platby za SMS bez mého vědomí z kreditu operátora znovu a opakovaně odečítány.


Požadované řešení

Náhrada všech poplatků za SMS, které mi za celou dobu vznikly. Technické řešení, které tento podvod vyloučí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2021 13:27, před 4 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2021 16:16, před 4 lety

Společnost se doposud ke stížnosti nevyjádřila. Tímto ji zdvořile žádáme o reakci. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2021 16:24, před 4 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.


V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.