Počet nahlášených stížností: | 32 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Odebírám plyn od ČEZ Prodej,s.r.o
Při revizi tarifů jsem zjistila, že ČEZ nabízí výhodnější tarif než ten, který mám doposud.Chtěla jsem si tedy tarif změnit, ale vyšlo najevo, že je určen pouze pro nové klienty (tarif ATRAKTIV).
Cítím se být jako stávající odběratel diskriminována a připomíná mi to dvojí ceny restauračních zařízení pro tuzemce a pro zahraniční hosty (v tomto případě stávající klient a nový klient).
Je postup ČEZ v pořádku?
Pokud ČEZ nabízí různé tarify, neměl by selektovat, zda se jedná o stávajícího či nového zákazníka.
|
Tweet |
Společnost může stanovit výhodnější podmínky pro nové zákazníky za určitých okolností. Aby se jednalo o zakázané jednání, muselo by se jednat např. o zneužití dominatního postavení na trhu nebo o jednání, které je v rozporu s dobrými mravy soutěže způsobilé přivodit újmu jiným soutěžitelům nebo zákazníkům.
Společnost ČEZ Prodej, s.r.o. byla o podané stížnosti informována, doposud však neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.