Počet nahlášených stížností: | 111 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 15.3.2021 jsem si u Vás objednala boty Converse All Star Hi Lift, ale nepřišel mi žádný email o potvrzení objednávky. Není to po prvé co Vám o tom někdo píše, bylo by dobre, e-maily posílat. Vše je zaplacené a peníze se mi i odečetly z účtu. Nerada bych o peníze přišla, nebylo zrovna lehké je vydelat:-)) Předem děkuji za SROZUMITELNOU ODPOVĚĎ a ne okopirovanou zprávu, kterou odpovídate úplně každému:))
Začít posílat email o potvrzení objednavky
|
Tweet |
Je-li smlouva uzavírána za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, má prodávající dle § 1827 odst. 1 občanského zákoníku povinnost potvrdit spotřebiteli přijetí jeho objednávky.
Bohužel společnost Foot Locker Czech Republic s.r.o. nemá zájem o využití služby VašeStížnosti.cz pro řešení spotřebitelských sporů, neboť považuje svůj zákaznický servis za zcela dostatečný. Vzhledem k tomu, že tato služba funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme. Spor tak může být nadále řešen pouze v občanskoprávním řízení. V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Spotřebitel by se mohl rovněž obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz