Počet nahlášených stížností: | 12 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 4.11.2014 mi zprávou do mé elektronické schránky přišla nabídka:Chcete nízkou cenu elektřiny? Využijte nový produkt ČEZ GARANT
Tento férový produkt garantuje výhodnou cenu elektřiny a to až do konce roku 2016! Po celou dobu máte jistotu, že cena silové elektřiny může jen klesat.
Pokud cena silové elektřiny poroste, cena produktu ČEZ GARANT se ani nehne. Na druhou stranu, pokud cena silové elektřiny u základní produktové řady klesne, sníží se i u GARANTU. Zákazníci tak mají jistotu, že cena silové elektřiny jim může jedině klesat, nikdy stoupat.
Ceny silové elektřiny jsou dnes na takové úrovni, že se vyplatí si je zafixovat. Ovšem díky produktové řadě ČEZ GARANT odpadá riziko, že zákazník prodělá, pokud ceny v nejbližších letech klesnou.
Tato nabídka platí pro domácnosti i malé podnikatele, stávající i nové zákazníky. Produkt ČEZ GARANT si můžete jednoduše objednat zde.
Na tuto nabídku jsem reagoval tím, že jsem o změnu požádal. Změna nebyla provedena z důvodu mé probíhající smlouvy na tarif Fix s ukončením 31.12.2015. O této podmínce však v nabídce nebylo nic řečeno, nabídka byla cituji i pro stávající zákazníky.
Považuji to za nerovný přístup k zákazníkům a kalmání zákazníka ze strany Čez, distribuce.
Přijetí změny na tarif Garant.
|
Tweet |
V tomto případě má spotřebitel vůči společnosti již závazek do určitého data, který je možné změnit pouze se souhlasem smluvního partnera. Domnívá-li se spotřebitel, že se jedná o klamavé jednání, může se s podnětem obrátit na Energetický regulační úřad.
Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme.