Společnost


Ogroup s.r.o.

Počet nahlášených stížností:50
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#49421Nevyřízená pořád reklamace výrobku multifukční trojúhelník 3x1

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
16.03.2021, před 4 lety

Zdeněk Pechar

Znění stížnosti

Dne 12.1.2021 mě byl doručen kurýrem multifukční trojúhelník 3x1, zásilka č.489933, následně po rozbalení jsem zjistil, že je výrobek poškozen, že v něm hrká. Hned jsem kontaktoval infolinku a operátorka mě sdělila, že mě bude zaslán nový výrobek. Po týdnu kdy se nic nedělo jsem se dovolal na operátorku a ta mě sdělila, že musím výrobek poslat na reklamaci a vše jsem poslal i s doklady na email. 22.1.2021 jsem poslal výrobek na reklamaci, 25.1.2021 byl doručen pracovníky České pošty. Reklamace měla být vyřízena 26.2.2021, ale do dnešního dne není nic vyřešeno. Celkem jsem volal 6x na infolinku a poslal 4 emaily s urgenci, že pořád není vyřízena reklamace výrobku, z kompletním popisem, doklady reklamace a doklady na náhradu s tímto vzniklé. Tento eshop vůbec nekomunikuje a nic neřeší!!!


Produkt

multifukční trojúhelník 3x1, zásilka č.489933


Požadované řešení

Řešení je následovné, jak jsem už několikrát zaslal na email eshopu, není pořád vyřízená reklamace výrobku, žádal jsem zaslat nový výrobek a proplatit náklady s tím spojené, potřebné doklady k reklamaci, nebo komunikace emailem, nebo doložení o doručení zásilky, nebo komunikaci s operátorkou mohu doložit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.3.2021 14:13, před 4 lety

Dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, má prodávající na vyřízení reklamace včetně odstranění vady 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Marné uplynutí lhůty se pak považuje za podstatné porušení smlouvy, které spotřebiteli umožňuje na základě § 2002 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, odstoupit od smlouvy. Vzorový formulář pro dostoupení od smlouvy je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.

Odstoupil-li spotřebitel od smlouvy, ruší se smlouva od počátku. V takovém případě je prodávající povinen vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky. Nevrátí-li prodávající spotřebiteli přijaté peněžní prostředky ani poté, co jej k tomu spotřebitel vyzval, ocitá se prodávající v prodlení a spotřebitel může navíc žádat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2021 11:54, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.