Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala jsem přes eshop respirátory, ty dorazily s podivným zpožděním a zapáchají stuchlinou, což jsou s největší pravděpodobností plísně. jde o zdraví nebezpečné zboží...nenakazím se ( a se mnou celá rodina) sice covidem, ale plísně se nám usadí na plících...
Nejde mi ani tak o vrácení peněz nebo výměnu, ale aby další chudáci nenaletěli na *české* výrobky a nepřivodili si nebezpečné zdravotní problémy...
Na telefon uvedený na stránkách shopu se nelze dovolat, na mail jsem napsala,ale pochybuji, že by po mé intervenci respirátory stáhli z obchodu...
004703 Czech Royal protection respirátor FFP2
Upozornění na internetu na prodej zdraví škodlivých respirátorů touto firmou...
|
Tweet |
Pokud věc nesplňuje požadavky právních předpisů nebo pokud se plně nehodí k účelu, ke kterému se obvykle používá, má tato věc vadu podle § 2161 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Je-li věc vadná, je vhodné, aby spotřebitel věc reklamoval a uplatnil v rámci reklamace nároky z vadného plnění.
Reklamovat zboží lze i prostředky umožňujícími dálkovou komunikaci. Lze tedy společnosti oznámit uplatnění nároků z vadného plnění např. skrze kontaktní e-mail. V tomto oznámení je vhodné popsat vady výrobku a navrhnout požadované řešení, lze přiložit i ilustrační video či fotografie vady. Prodávající pak na základě popisu může reklamaci (rovnou) vyhovět, anebo si od spotřebitele zboží vyžádat k posouzení vady. Lhůta v těchto případech běží ode dne uplatnění reklamace prostředkem umožňujícím dálkovou komunikaci; při případné přepravě zboží se lhůta staví po dobu této přepravy.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.