Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,dnes 16.3. mi byla doručena zásilka č. 7725000258467
Na dodáku váha 139kg, proto nachystána garáž, aby řidič couvnul s čelem k ní a paleťákem sjel paletou dovnitř. Místo toho nechal zboží venku s tím že si ho máme sklidit sami.
Myslím si, že při ceně dopravného 649kč a mém právu dodání zboží za 1.uzamykatelné dveře jsem v právu a takový řidič dělá Vaší firmě osudu.
Pokuď to budete řešit budu rád za zpětnou vazbu na email (viz referenční údaj)
S pozdravem Roman Hanus
Dodání zboží 6ks dveří
Nechám na Vás- doufám že se to příště nebude opakovat
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se zasílatelskou smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.