Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den.
U operátora O2 jsem si nechala dne 28.5.2019 vnutit "výhodnější" balíček služeb, které u nich mám zřízené. Jedná se o mobilní tarif, internet na doma a 2x O2 TV. Aby balíček byl výhodný, dali mi další telefonní číslo, které jsem nepotřebovala. K tomu byl tablet za "pouhých" 295 Kč. Nechtěla jsem ho, ale na prodejně dosti naléhali. Tak jsem si ho nakonec vzala, že za ty peníze nevadí, když bude doma ležet. V srpnu 2020 jsem po různých nabídkách co jsem dostala od ostatních operátorů šla do O2 prodejny a chtěla jsem slevu na služby. Paní velice ochotně mi služby zlevnila s tím, že pokud číslo které mi dali rok před tím nevyužívám, tak není problém zrušit a udělat balíček jiný. Dále jsme to také konzultovali s operátorkou a té jsem se ptala, že mám k té službě tablet za zvýhodněnou cenu, jestli s tím nebude problém. Ujistila mě, že problém nebude, že to nemám řešit. Tak jsem neřešila. Po půl roce mi přišla faktura na zaplacení tabletu za 4700 Kč. Došla jsem na O2 prodejnu a podala reklamaci. Po měsíci mi přišlo toto vyjádření :
Vážená paní Rásochová,
obdrželi jsme Vaši stížnost na nesprávné informace č. O29W9E13.
Máme zájem na tom, aby každý zaměstnanec naší společnosti či zástupce smluvního partnera byl skutečným profesionálem, zaměřeným na potřeby a přání našich zákazníků a poskytoval přesné a srozumitelné informace.
Za Váš podnět ohledně jednání našeho zaměstnance velmi děkujeme. Na základě šetření Vámi podané stížnosti jsme učinili opatření v souladu s našimi interními předpisy a zajistili vyvození odpovědnosti. Za způsobené nepříjemnosti se omlouváme.
Informace ohledně závazku při ukončení služby číslo 602 372 566 byly sděleny chybně. Přesto požadujeme úhradu částky 4 700 Kč za předčasné ukončení služby, dle podepsané smlouvy ze dne 14. 5. 2019.
S pozdravem
Markéta Kočová
Specialista pro reklamace
O2 Czech Republic a.s.
Tablet jsem zaplatila, ale nesouhlasím s tímto postupem. Pokud mě zaměstnanec O2 ubezpečí, že je vše v pořádku, tak to beru jako konečnou věc. Pokud by mi řekli, že budu tablet doplácet, dokončím smlouvu na 2 roky, abych tuto částku neplatila.
To nemluvím o tom, že jsem rok řešila doma nefungující internet a vždy to smetli pod stůl.
Je nějaká šance dostat peníze za tablet zpět?
Děkuji.
Naúčtování tabletu Huawei MediaPad T3 10.0 grey 863948040138188 H
Vrácení částky 4700 Kč za tablet
|
Tweet |
Pokud sama společnost ve svém vyjádření potvrdila slova spotřebitelky a uvedla, že "informace ohledně závazku při ukončení služby číslo 602 372 566 byly sděleny chybně", nemůže se v následném vyúčtování domáhat zaplacení požadované částky.
Je tomu tak proto, že byla-li spotřebitelce poskytnuta zaměstnancem společnosti chybná nebo neúplná informace, je společnost v souladu s § 430 odst. 1 a § 2950 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, odpovědná za škodu, kterou tím spotřebitelce způsobí. Pokud by tedy společnost požadovala zaplacení částky, ačkoliv spotřebitelku předtím ujistila o opaku, mohla by ji ihned po zaplacení spotřebitelka požadovat zpět z titulu náhrady škody. Takový postup nedává dobrý smysl. Spotřebitelce doporučujeme, aby si sdělení společnosti, v němž je potvrzena chyba zaměstnance, pečlivě uschovala.
V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. S ohledem na její obvyklou aktivitu v rámci tohoto portálu stížnost prozatím neuzavíráme a společnost zdvořile žádáme, aby se k případu vyjádřila. Neučiní-li tak, bude stížnost uzavřena.
Hezký den,
vaše stížnost byl k 21. 4. 2021 vyřešena v rámci požadavku č. O2EGNRVY s tím, že vám byl zaslán email s vyjádřením.
Velmi se omlouvám za prodlevu a vzniklé komplikace.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Peníze díky dTestu byli vráceny v plné výši. Děkuji za Vaši práci.