Počet nahlášených stížností: | 17 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na nejmenované sociální síti jsme vyhráli slevu na jídelníček + tréninkový plán od Superpřeměna.cz Původní cena 2000,- Kč ,cena po slevě 1000,- Kč. Peníze jsme poslali a vyplnili formulář, který sloužil jako podklad pro vytvoření jídelníčku na míru. Několik dní čekali na dodání jídelníčku a tréninkového plánu. Po urgování nám do mailu přišel redukční jídelníček (namísto nabíracího jídelníčku) a tréninkový plán žádný. V jídelníčku nebyly ani zohledněné alergie a požadavky z formuláře. Opět jsme společnost Superpřeměna.cz kontaktovali s požadavkem na vrácení peněz za nevyřízené služby, ale od té doby žádná odpověď. Telefon nezvedají, na email neodpovídají.
Po zkušenosti s touto společností již nemáme zájem spolupracovat,proto bychom chtěli vrátit peníze.
|
Tweet |
Mezi podnikatelem a spotřebitelkou byla sjednána smlouva o dílo (zhotovení tréninkového plánu a jídelníčku). Zhotovitel má ze zákona povinnost provést dílo s potřebnou péčí a v ujednaném čase. Dílo je dokončeno, pokud byla předvedena jeho způsobilost sloužit svému účelu. O právech objednatele z vadného plnění u smlouvy o díle platí obdobně ustanovení o kupní smlouvě. V souladu s nálezem Ústavního soudu ČR (sp. zn. IV. ÚS 2989/16) se na danou problematiku použije ustanovení o koupi zboží v obchodě, nikoliv obecná ustanovení o kupní smlouvě.
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, může spotřebitel věc reklamovat. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.