Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 17 |
Dnes 16.3.2021 jsem zakoupila vepřové maso,kdy na obalu byla jasně uvedena cena za kilo 89.90,celková cena cca 88 Kč. U pokladny jsem však zaplatila 183 Kč. Na informacich mi bylo řečeno, že cena platí od následujícího dne a je tam u toho i cedulka s upozornenim. To byla, ale tak malá s textem nepochopitelnym. Přestože mi byly vraceny penize, domnívám se, že jde o klamani spotrebitele a cena by měla odpovidat tomu co zaplatim.
Akční zboží by melo byt do regálů umisteno až po pracovní době. Pokud tomu tak není, upozornit zákazníka cedulí v dostatečné velikosti a srozumitelnosti, nikoliv makym pismem, ktereho si většina lidi ani nevšimne.
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.