Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#4944Na Poštu Dolní Břežany : Nedonesení dobírky listovní doručovatelkou,neumožnění výběru hotovosti na přepážce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

17 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
14.11.2014, před 10 lety

Kateřina Pavelková

Znění stížnosti

Dobrý den,dnes tj.14.11.2014 cca v 11:00 hod jsem byla jako většinou doma ( jsem na mateřské dovolené ) a paní doručovatelka se právě chystala vhodit mi do schránky oznámení o uložení dobírky s důvodem Adresát nezastižen.Pozdravila jsem jí a zeptala se, co pro mne má.Předala mi doporučenou zásilku a řekla: Jé, Vy jste doma a máte dobírku za peníze. Tu jsem nebrala,nechala jsem jí na poště.Poprosila jsem jí, aby mi tuto dobírku donesla opakovaně v úterý 18.11.2014 ( 17.11.2014 Státní svátek ), což velmi neochotně slíbila.Předesílám, že paní doručovatelka neměla žádnou velkou zátěž, jen tašku přes ruku a dobírka byla malý krém v tubě.Bohužel, velmi často se stává, že jsem doma a ve schránce najdu oznámení o uložení doporučené zásilky nebo balíku. Když volám na poštu, je mi v půl třetí řečeno, že zásilka tam už je daná k vyúčtování.
Protože jsem doma s malým dítětem, je pro mne problém dojíždět na poštu a vyzvedávat zásilky, které se nikdo nepokouší doručit.
Chtěla jsem využít službu opakované doručení u uloženého rekomanda a byla jsem odmítnuta s tím, že to nejde, že je to příkaz z DEPA? do konce listopadu, že je málo doručovatelek.Ale to mne přeci jako zákazníka České pošty nezajímá.
Rovněž nechápu, proč jsem byla odmítnuta, když jsem si potřebovala na poště vyzvednout hotovost u přepážky, mám účet u Ery a pracovnice mi sdělila,že to nejde,a že si mám dojít do nějakého bankomatu.
Nemám konkrétní datumy, kdy se toto stalo, nepředpokládala jsem že si budu muset opakovaně stěžovat, již jsem si jednou na dodání balíku písemně stěžovala,aniž bych dostala odpověď,ale dnes mi to opět rozčílilo.
Připadá mi, že si na poště v Břežanech Poštovní pravidla upravují po svém.
Stížnost nepadá na paní doručovatelku, která doručovala dříve u nás cca dva roky, blondýnka.Ta doručovala svědomitě a pečlivě.
Doufám, že se mi ke stížnosti vyjádříte, ale hlavně, že vše projednáte s vedoucí pošty v Dolních Břežanech, potažmo s pracovníky dodávací služby.
Děkuji a jsem s pozdravem!
Kateřina Pavelková


Požadované řešení

Projednání s vedoucí pošty a podřízenými.
Náprava, tak aby se to neopakovalo.
Vyjádření ke stížnosti na email vildova.katka@seznam.cz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.12.2014 16:42, před 10 lety

Poštovní doručovatel je povinen doručit zásilku na uvedenou adresu. Pokud adresáta na této adrese nazastihne, má povinnost vhodit do schránky výzvu k vyzvednutí. Neplnění povinností poštovní doručovatelů se špatně prokazuje.

Kromě stížnosti na Českou poštu doporučujeme podat podnět k provedení kontroly i Českémnu telekomunikačnímu úřadu, který je dozorovým orgánem v oblasti poskytování poštovních služeb.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Se stížností je tedy nutné se obrátit přímo na Českou poštu.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.