Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Koupil jsem chytré hodinky Garmin fenix 5 plus a byl jsem donedávna velmi spokojen než se začaly samy nahodile vypínat.Došlo k reklamaci a 30 dní jsem čekal na vyřízení reklamace. Kdyz jsem si vyřízenou reklamaci byl vyzvednout nevěril jsem vlastním očím ,zamítnuto přístroj je plně funkční a bez závad. Přinesl jsem je domů a po 1 dni se závada opět projevila. (několikrát za cca 5 dní) Odnesl jsem je znovu na reklamační oddělení a byly znovu přijaty na reklamaci. Cca po 15 dnech od přijetí reklamace znovu vyřízena ale opět zamítnuta servisem Garmin(vyjádření servisního technika.proveden hard reset a odstranění skinů ,po odstranění se závada neprojevila,reklamaci nelze uznat jako oprávněnou) .
Hodinky jsem doma zapnul a po 2 min. se opět vyplnuli,pak se samy zapnuli a tak to šlo stale dál v různých časových intervalech a samy se nastavují do anglického jazyka,pak zase německého, aktualizace map atd.
Vyrazil jsem znovu na reklamační centrum a tam po předvedení závady přímacímu technikovi,která se zrovna projevila jen pokrčil rameny a řekl chcete to reklamovat?.
Výměna zboží
|
Tweet |
Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, pane Bárto,
mrzí mě, že nebyla reklamace vyřízena k Vaší spokojenosti.
Bohužel zde neeviduji číslo objednávky ani reklamace, a proto Vás poprosím, abyste nás kontaktoval přes formulář níže. Případ převezmeme a prověříme v rámci oddělení Péče o zákazníky.
https://www.alza.cz/kontakt/ostatni.htm?qgid=63&qid=315
Děkuji za pochopení a přeji Vám krásný zbytek dne, Veronika, péče o zákazníky
Reklamace vyřízena.Děkuji všem zůčastněným.
Dobrý den,
dle vyjádření zákazníka je reklamace vyřízena, prosím o uzavření.
Děkuji, Dita, péče o zákazníky
Na základě vyjádření smluvních stran stížnost uzavíráme s dosažením dohody.