Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#49451Žiadosť o vymazanie všetkých osobných údajov

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.03.2021, před 4 lety

Marcel Bekes

Znění stížnosti

Dobrý deň,

objednala som si u Vás vitamín D3 zdarma na celý rok. Balenie mi bolo doručené a poštové som následne uhradila 16.3.2021

Po prečítaní viacero recenzií Vás touto cestou žiadam o odstúpenie od zmluvy a o odstránenie všetkých mojich osobných údajov z Vašej databázy.

Nerada by som od Vás dostávala nevyžiadaný tovar, či ďalšie reklamné letáky.


Ďakujem za kladné vybavenie stažnosti.

ID objednávky: 2102685820

S pozdravom Alžbeta Džubaková


Produkt

Vitamín D3 1.95 eur


Požadované řešení

Žiadam o vymazanie osobných údajov z databázy spoločnosti NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o a zrušenie akýchkoľvek objednávok.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2021 06:52, před 4 lety

Od kupní smlouvy uzavřené na dálku (po telefonu, internetu) je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi. Jinými slovy, spotřebitel zboží odebrané před výpovědí smlouvy zaplatí a ponechá si jej. Po výpovědi smlouvy již není povinen jakékoliv zboží odebrat a platit.

Korespondenční adresa uvedená na webových stránkách společnosti: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.3.2021 11:37, před 4 lety

Dobrý den,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Rádi bychom Vás informovali, že Váš zákaznický účet byl k dnešnímu dni zablokován a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu.
Dovolujeme si Vás však upozornit, že v našem systému zatím neevidujeme úhradu za odeslané zboží, resp. vůči Vám NaturaMed eviduje pohledávku ve výši 1,95 € za produkt: Vitamín D3 VitaSolaris a v souvislosti s tím jsme i nadále oprávněni s Vámi komunikovat. Žádáme Vás tímto o úhradu evidované pohledávky. Pokud, jak uvádíte, byla pohledávka uhrazena 16.3.2021, poprosíme Vás o doložení platby a to zasláním ústřižku ze složenky nebo kopie bankovního výpisu.
Děkujeme a přejeme hezký den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.3.2021 13:04, před 4 lety


Marcel Bekes

Nech sa paci zlozenka

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.3.2021 13:27, před 4 lety

Vážená paní Džubaková,

dovolte mi Vás informovat, že Vaše úhrada za objednaný produkt byla v pořádku připsána na náš bankovní účet. Z naší strany se tak jedná o poslední kontakt.

Děkujeme a přejeme hezký den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2021 20:59, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.5.2021 17:02, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.