Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý deň,
objednala som si u Vás vitamín D3 zdarma na celý rok. Balenie mi bolo doručené a poštové som následne uhradila 16.3.2021
Po prečítaní viacero recenzií a odkazov na spoločnosť Vás touto cestou žiadam o odstúpenie od zmluvy a o odstránenie všetkých mojich osobných údajov z Vašej databázy.
Nerada by som od Vás dostávala nevyžiadaný tovar, reklamne kampane ci vernostne programy.
Ďakujem za kladné vybavenie stažnosti.
Zakaznicke cislo: 0797075
Cislo zasielky: 3501287
S pozdravom Mária Goduľová
Vitamin D3 za 1,95€
Žiadam o vymazanie osobných údajov z databázy spoločnosti NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o a zrušenie akýchkoľvek objednávok.
|
Tweet |
Od kupní smlouvy uzavřené na dálku (po telefonu, internetu) je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi. Jinými slovy, spotřebitel zboží odebrané před výpovědí smlouvy zaplatí a ponechá si jej. Po výpovědi smlouvy již není povinen jakékoliv zboží odebrat a platit.
Korespondenční adresa uvedená na webových stránkách společnosti: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Dobrý den,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Rádi bychom Vás informovali, že Váš zákaznický účet byl k dnešnímu dni zablokován a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu.
Dovolujeme si Vás však upozornit, že v našem systému zatím neevidujeme úhradu za odeslané zboží, resp. vůči Vám NaturaMed eviduje pohledávku ve výši 1,95 € za produkt: Vitamín D3 VitaSolaris a v souvislosti s tím jsme i nadále oprávněni s Vámi komunikovat. Žádáme Vás tímto o úhradu evidované pohledávky. Pokud, jak uvádíte, byla pohledávka uhrazena 16.3.2021, poprosíme Vás o doložení platby a to zasláním ústřižku ze složenky nebo kopie bankovního výpisu.
Děkujeme a přejeme hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Potvrdenie v prilohe
dakujem
Vážená paní Goduľová,
dovolte mi Vás informovat, že Vaše úhrada za objednaný produkt byla v pořádku připsána na náš bankovní účet. Z naší strany se tak jedná o poslední kontakt.
Děkujeme a přejeme hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: