Počet nahlášených stížností: | 12 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 8.10.2013 jsem přes internet uzavřel povinné ručení.Vše proběhlo v pořádku a komunikace s operátorkou byla v pořádku.Potřebné dokumenty jsem si vytisk a 10.10.2013 uhradil částku složenkou.V roce 2014 mě přišla upomínka od ČKP že nemám zaplaceno 6 dní za auto a to od 8.10.2013 - 14.10.2013.Jako odpověď jsemjim odeslál dokumenty od pojišťovny a uzavření pojistné smlouvy.Po měsíci mě přišel dopis že mnou odeslané dokumenty neakceptují.Napsal jsem jim postup uzavření smlouvy a taky uhrazení částky za povinné ručení a poslál znovu dokumenty a okopírovanou složenku.Reakce stejná,zamítnuto.A vše se táhne až do dnešního dne kdy stále požadují zaplatit uvedené dny.Nereagují na mé argumenty jen vyhrožují exekucí.Už nevím jak dál.Auto už je dávno prodané a smlouva řádně ukončená a na ni je uvedeno že byla sjednána dne 8.10.2013 a ukončena 13.1.2013.
Povinné ručení u pojišťovny Slavia
ČKP měla akceptovat mé připomínky a odeslané doklady od pojišťovny a nereagovat tak,jak reagovala a to že jsou neakceptované.Chtějí po mě stále jiné doklady které nejsem schopný sehnat.Pojišťovna Slavia neni ochotná uznat den kdy jsem pojištění sjednal a trvá na jiném datumu.Je jen zarážející jak bych platil a kolik za něco když nemám potřebné údaje jako čísla účtu a ostatní.
|
Tweet |
Pojištění odpovědnosti vzniká na základě pojistné smlouvy uzavřené mezi pojistníkem a pojistitelem. K uzavření pojistné smlouvy je třeba, aby návrh byl přijat ve lhůtě, kterou navrhovatel určil, a neurčil-li ji, do 1 měsíce nebo. Návrh pojistitele lze přijmout též zaplacením pojistného ve výši uvedené v návrhu, jestliže se tak stane ve lhůtě stanovené v předchozí větě. Pojistná smlouva je v takovém případě uzavřena, jakmile bylo pojistné zaplaceno. Pojistná smlouva musí mít písemnou formu, s výjimkou případů, kdy zakládá pojištění s pojistnou dobou kratší než 1 rok.
Pokud tedy v tomto případě nebyla pojistná smlouva sjednána písemně, smlouva byla uzavřena dnem připsání pojistného na účet pojišťovny.
Česká kancelář pojistitelů se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.