Společnost


Česká kancelář pojistitelů

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4946Neoprávněně vymáhání údajně nezaplaceného povinného ručení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 16 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.11.2014, před 10 lety

Petr Kossek

Znění stížnosti

Dne 8.10.2013 jsem přes internet uzavřel povinné ručení.Vše proběhlo v pořádku a komunikace s operátorkou byla v pořádku.Potřebné dokumenty jsem si vytisk a 10.10.2013 uhradil částku složenkou.V roce 2014 mě přišla upomínka od ČKP že nemám zaplaceno 6 dní za auto a to od 8.10.2013 - 14.10.2013.Jako odpověď jsemjim odeslál dokumenty od pojišťovny a uzavření pojistné smlouvy.Po měsíci mě přišel dopis že mnou odeslané dokumenty neakceptují.Napsal jsem jim postup uzavření smlouvy a taky uhrazení částky za povinné ručení a poslál znovu dokumenty a okopírovanou složenku.Reakce stejná,zamítnuto.A vše se táhne až do dnešního dne kdy stále požadují zaplatit uvedené dny.Nereagují na mé argumenty jen vyhrožují exekucí.Už nevím jak dál.Auto už je dávno prodané a smlouva řádně ukončená a na ni je uvedeno že byla sjednána dne 8.10.2013 a ukončena 13.1.2013.


Produkt

Povinné ručení u pojišťovny Slavia


Požadované řešení

ČKP měla akceptovat mé připomínky a odeslané doklady od pojišťovny a nereagovat tak,jak reagovala a to že jsou neakceptované.Chtějí po mě stále jiné doklady které nejsem schopný sehnat.Pojišťovna Slavia neni ochotná uznat den kdy jsem pojištění sjednal a trvá na jiném datumu.Je jen zarážející jak bych platil a kolik za něco když nemám potřebné údaje jako čísla účtu a ostatní.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2014 11:25, před 10 lety

Pojištění odpovědnosti vzniká na základě pojistné smlouvy uzavřené mezi pojistníkem a pojistitelem. K uzavření pojistné smlouvy je třeba, aby návrh byl přijat ve lhůtě, kterou navrhovatel určil, a neurčil-li ji, do 1 měsíce nebo. Návrh pojistitele lze přijmout též zaplacením pojistného ve výši uvedené v návrhu, jestliže se tak stane ve lhůtě stanovené v předchozí větě. Pojistná smlouva je v takovém případě uzavřena, jakmile bylo pojistné zaplaceno. Pojistná smlouva musí mít písemnou formu, s výjimkou případů, kdy zakládá pojištění s pojistnou dobou kratší než 1 rok.

Pokud tedy v tomto případě nebyla pojistná smlouva sjednána písemně, smlouva byla uzavřena dnem připsání pojistného na účet pojišťovny.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2015 14:44, před 10 lety

Česká kancelář pojistitelů se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.