Společnost


KARA Trutnov, a.s.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#4947Neuznaná reklamace kabelky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 4 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.11.2014, před 10 lety

Nina Janásová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 8.6.2014 jsem si na Zlínské prodejně (OC Čepkov) zakoupila kabelku č. zboží B06F166 ; MC3376 Kabelka béžová, za 1199Kč.
Dnes 14. 11. jsem si kabelku již po 2. vyzvedla s neuznanou reklamací z důvodu, že jsem si kabelku sama mechanicky poškodila. (1. reklamace 10. 10. 2014, 2. Reklamace 30. 10. 2014)
Na kabelce se po pár týdnech nošení začala ze spodu loupat "kůže". Objevila jsem také malé prasklinky na kůži i mimo zatěžované místo.
Nutno říci, že kabelku jsem v letních měsících nenosila vůbec. Nošena byla od září. To však bohužel nemůžu nijak dokázat. Paní, se kterou jsem reklamaci vyřizovala, mě však uklidnila, že ani po roce nošení, by mně toto kabelka udělat neměla. Odkázala jsem se tedy na kvalitu materiálu, a možnosti na vadný kus - Neúspěšně. Nikde není uvedeno, že při nošení přes rameno kabelka nevydrží tuto mechanickou zátěž např. déle jak půl roku bez poškození. Kabelku bych si s takovou informací nekoupila, jelikož velikostí "uch" se na nošení v ruce nehodí.


Produkt

kabelka č. B06F166 ; MC3376 Kabelka béžová, za 1199Kč.


Požadované řešení

Původně jsem chtěla kabelku vyměnit, po této zkušenosti však požaduji vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2014 10:30, před 10 lety

Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku by měl provést prodávající. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení např. o mechanickém poškození, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2015 13:56, před 10 lety

Společnost KARA Trutnov, a.s. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Před soudním řízení se spotřebitelka může pokusit znaleckým posudkem prokázat, že zboží je skutečně vadné. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.