Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:790
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#49470Dobropis ve špatné výši

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.03.2021, před 4 lety

Martin Veselý

Znění stížnosti

Dne 9.3.2021 mi společnost Lidl oznámila, že obdržela vrácení zboží ve výši 1744Kč. To je zatím správně. Dne 10.3.2021 mi napsali, že mi vystavili dobropis ve výši 282Kč, což není ani čtvrtina zaplacené částky. Okamžitě jsem kontaktoval jejich zákaznický servis, kde mi řekli, že se mají technické potíže a nic s tím nemohou udělat a že pokud mi do dvou dnů nedorazí dobropis v plné výši, mám je kontaktovat e-mail. Ve středu píši e-mail, že mi nebyl ani vystavený dobropis a ni nedošly peníze. Nic, e-mail ignorují. V pondělí volám, že mi stále nikdo neodpověděl a nikdo se mnou nekomunikuje. Jediné, co jsem se v pondělí dozvěděl je to, že se se mnou paní nebude bavit, že prý nejsem majitel objednávky a hovor ukončila, ovšem já majitel objednávky jsem, prokázal jsem se číslem objednávky a volal jsem z telefonního čísla, které bylo v objednávce uvedené. Řekla mi, že mám napsat e-mail a počkat. Tudíž jsem v pondělí napsal e-mail, ovšem do dnes na něj nikdo nereagoval. Dnes volám na zákaznickou linku již potřetí a paní mi řekla, že u objednávky vlastně chybí číslo účtu a že peníze vrátit nemohou, což je nesmysl, protože mi již vrátili výše uvedených 282Kč. To jsem jí řekl a paní na to, že to je zvláštní a že se mně ozve jejich finanční oddělení. Teď tedy nevím, jestli se mých finančních prostředků vůbec někdy dočkám, protože nikdo nic neví a všichni to akorát řešíte tak, že řeknete zákazníkovi, ať napíše e-mail, který vám stejně z technických důvodů nepřijde.


Způsob komunikace ze strany Lidlu je naprosto katastrofální.


Produkt

CRIVIT® Pánské tepláky, CRIVIT® Pánská prošívaná bunda, LIVERGY® Pánská mikina BIO50), CRIVIT® Pánská mikina, CRIVIT® Pánská mikina, CRIVIT® Pánské tepláky


Požadované řešení

Vrácení mých vynaložených financí - 1744Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2021 13:12, před 4 lety

Z obsahu stížnosti vyvozujeme, že spotřebitel vrátil podnikateli věc zakoupenou přes internet.

Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle ustanovení § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.

V návaznosti na to má prodávající povinnost spotřebiteli dle ustanovení § 1832 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2021 22:01, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.