Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dna 10.3.2021 som si objednal u vás D3 vitamín na celý rok(číslo objednávky
2103763490). Objednávka bola unáhlená a aj na základe z internetu získaných informácií, som sa rozhodol zrušiť akýkoľvek obchodný vzťah s vašou firmou.
Zároveň žiadam vymazať moje osobné údaje.
Týmto žiadam aj o storno objednávky čislo 2103763490 (330 - VitaSolaris - ročná zásoba)
Ďakujem za kladné vybavenie stažnosti.
S pozdravem Šiplak Pavol.
Ročné balenie produktu Vitamín D3 VitaSolaris, ID číslo objednávky 2103763490 zadarmo
Žiadam Vás o zrušenie akýchkoľvek obchodných vzťahov s vašou firmou. Zároveň Vás žiadam vymazanie osobných údajov. A žiadám storno objednavky čislo 2103763490.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel využil svého práva a od smlouvy odstoupil ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (toto právo náleží spotřebiteli také i před převzetím zboží), zrušila se smlouva od počátku. Při odstoupení od smlouvy vrátí si strany to, co plnily. Spotřebitel zašle nebo předá zboží podnikateli nejpozději do 14 dnů. Podnikatel po spotřebiteli může požadovat náklady spojené s vrácením zboží. Podnikatel vrátí spotřebiteli všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání.
Pokud by společnost i přes zrušení smlouvy spotřebiteli zboží zasílala, jednalo by se o neobjednané plnění, jež není spotřebitel povinen na své náklady vracet a ani prodávajícího o dodání zboží vyrozumět. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že od smlouvy odstoupil (např. e-mailovou komunikaci).
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Vážený pane Šipláku,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Rádi bychom Vás informovali, že Vaše objednávka s číslem 2103763490 byla již vyexpedována, s termínem doručení okolo 18.3.2021. Po objednání, kdy přijde zákazníkovi potvrzovací email je možnost kliknutí na zrušení objednávky, ale této možnosti jste bohužel nevyužil. Zásilky se snažíme expedovat co nejdříve po objednání, a proto je Vaše zásilka již na cestě. Rádi bychom Vás ale ujistili, že se jedná o jednorázovou záležitost, bez aktivace věrnostního programu. V případě, že o zásilku nebudete mít zájem, můžete ji zaslat zpět na naši adresu Naturamed Pharmaceuticals, Na Troskách 26, 974 01, Banská Bystrica. Na závěr bych Vás ráda ujistila, že zákaznický účet byl zablokován a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu.
Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Dobrý deň ďakujem veľmi pekne za skoré vybavenie zásielka keď príde tak ju uhradím a ponechám si.
Pekný deň
Vážený pane Šipláku,
děkujeme Vám za informaci. Jestli nemáte další dotazy či požadavky, poprosíme Vás o uzavření stížnosti.
Děkujeme a přejeme hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Hodnocení: