Počet nahlášených stížností: | 137 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Zdravím
Podal som inzerát na inzerciu predaja ďalekohladu v slovenskom, nemeckom a anglickom jazyku. Za hodinu mi prišiel oznam že inzerát je zmazaný lebo porušujem obchodné podmienky - dočítal som sa len to že sa väčšinou porušujú pravidlá kde sa píše do inzerátu viac značiek áut. Ja so podpore napísal že ja ale predávam ďalekohlad a kde je ten problém. Odpoveď bola že inzerujem vo viacerých jazykoch a to neni ok. Tak som napísal nech inojazyčné preklady zmažú a inzerát mi vrátia späť. Odpovede som sa nedočkal a keď som chcel znovu podať inzerát, zistil som že mi admini blokli telefónne číslo. Na otázku prečo my blokil číslo som sa už odpovede nedočkal a preto píšem túto sťažnosť.
Slavomír Bajčík
admin nekomunikuje - neodpovedá
poprosím o odblokovanie môjho tel čísla a aby admin komunikoval, veď za to sa to volá zákaznícky servis.
|
Tweet |
Inzerování na portálu se řídí podmínkami využívání služeb serveru Bazos.cz (bazos.cz/podminky.php). Čl 5 uvádí: "Provozovatel má právo smazat inzerát pokud je inzerát vložen do nesprávné sekce s ohledem na text inzerátu nebo pokud inzerát budí dojem, že Uživatelem je jiná právnická nebo fyzická osoba. Provozovatel má právo smazat inzerát i při podezření, že inzerát odporuje podmínkám Bazos.cz." Pokud spotřebitel porušil tyto podmínky, je společnost oprávněna jeho inzeráty smazat.
Ve veřejně dostupných obchodních podmínkách, které podnikatel při provozování webu využívá, není uvedeno oprávnění blokovat telefonní čísla. Jediná restriktivní opatření, která by v řešené věci přicházela v úvahu, jsou upravena v bodu č. 5 obchodních podmínek společnosti.
V daném případě se tedy jeví jako vhodné vyzvat provozovatele služby k zodpovězení, v čem spatřuje případné porušení podmínek a na jakém smluvním ujednání či zákonném ustanovení zakládá svou pravomoc blokovat cizí telefonní číslo.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.