Počet nahlášených stížností: | 342 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
nejspíše nemusím moji situaci popisovat jelikož už je jen na stránkách d testu desítky stejných stížností.
Registraci jsem proved a opravdu jsem nečekal že se jedná o zpoplatněnou službu. Pouze jsem vyplnil kontaktní udeje pro komunikaci. V Emailu který jsem obdržel bylo pouze ,,Dalším potřebným krokem pro získání zásadních informací o konkrétní dražbě, včetně dražební vyhlášky a znaleckého posudku proveďte nyní registraci,, nikde o ceně nebylo nic.
Kdyby v průběhu registrace byla cena 5000Kč zřetelně napsána hned bych z portálu odešel. Už jen cena za poskytnutí dvou dokumentu které si každý může na internetu najít za pár minut je přehnaná.
Prosím o radu jak se mužu bránit.
Děkuji Šedivec
Registrační poplatek 5000 Kč
Odstoupení od vymáhání poplatku.
|
Tweet |
Pokud došlo k registraci přímo na portálu společnosti (na adrese https://www.s-drazby.cz/registrace.html) až po 26. 2. 2020, spotřebitel byl velmi pravděpodobně poučen o tom, že registrace je zpoplatněna. Společnost totiž na přelomu února a března provedla úpravu spočívající v tom, že tuto informaci před tlačítko „Registrovat se“ doplnila. Vzhledem k tomu, že je hned za touto informací umístěn také odkaz na aukční podmínky a ceník, nelze již tvrdit, že spotřebitel nebyl o zpoplatnění registrace poučen. Dodáváme však, že pro účely jasného informování by dle našeho názoru bylo vhodnější ještě uvádět částku, kterou je nutné zaplatit rovnou, či ji aspoň v ceníku odlišit od ostatních. Připojujeme také varování Exekutorské komory ČR: https://www.ekcr.cz/1/aktuality-pro-media/2683-exekutorska-komora-varuje-ceskym-internetem-se-siri-podvodne-drazby?w=. Tolik k upozornění na změněný přístup společnosti ve věci 'způsobu informování spotřebitele o cenách'.
Částka 5000,- je dle ceníku společnosti účtována za "zajištění informací ke klientem poptávané dražbě a e-mailovou podporu." V případě neposkytnutí služeb lze namítat bezdůvodné obohacení dle § 2991 občanského zákoníku. V případě poskytnutí služeb je v závislosti na rozsahu a povaze poskytované služby možné zvážit namítání neúměrného zkrácení dle § 1793 občanského zákoníku.
Současně upozorňujeme na článek https://www.s-drazby.cz/clanek/s-drazby_poplatek_soud.html. Je třeba jej chápat jako výklad společnosti z jejího úhlu pohledu. K našemu stanovisku viz naši odpověď z 28. 2. 2021 u stížnosti ID 45451 (dostupná z: https://www.vasestiznosti.cz/stiznost/45451/vymahani-registracniho-poplatku?fbclid=IwAR032eADJNccO3785plIkei-VurpYY4XuHLgVo_TFgWGj5ChOyZWD8l6Mns).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den pane Šedivec, jste ochoten si vůbec připustit svoji vlastní chybu, nebo opravdu si myslíte, že je poplatek skrytý ? S vyjádřením dTestu souhlas, spotřebitel byl řádně informován o ceně služby. Pokud je upozornění na PLACENOU REGISTRACI, přímo nad tlačítkem REGISTROVAT, když v emailové komunikaci je OPAKOVANĚ upozornění, že pro naše klienty pracujeme dle našich aukčních podmínek, jelikož nejsme dražebníkem. Když nad tlačítkem REGISTROVAT je upozornění: Odesláním registrace souhlasíte s aukčními podmínkami pro jednotlivé typy aukcí a služeb pro exekuční dražby a služeb pro insolvenční nemovitosti. Odesláním formuláře učiníte registraci, která je ZPOPLATNĚNA dle platných Aukčních podmínek a ceníku-zde a souhlasíte s těmito aukčními podmínkami a ceníkem pro jednotlivé typy aukcí, služeb pro exekuční dražby a služeb pro insolvenční nemovitosti.. Nevíme, co více k tomu dodat, zejména když pouhým kliknutím na text "aukčními podmínkami" nebo "Aukčních podmínek a ceníku-zde" se dostanete přímo na předmětné smlouvy a hlavně přehledný CENÍK. Pokud by byla cena služby uvedena v emailu, není to právně zavazující dle názoru ČOI, vše musí být ve smlouvě, tak jak je to v případě webu www.s-drazby.cz. Děkujeme za pochopení a za úhradu poplatku. P.S. Pokud si opravdu myslíte, že se všechny informace zpracují zadarmo a zdarma, tak Vás můžeme ujistit, že to tak opravdu není, můžeme Vám poslat na email soubor všech potřebných činností, které jsou nezbytné jen proto, aby klient "pouze" obdržel na email znalecký posudek a vyhlášku, možná budete překvapen CELKOVOU NÁROČNOSTÍ TĚCHTO ČINNOSTÍ A ZEJMÉNA DENNÍ KONTROLOU A AKTUALIZOVANÝM ZPRACOVÁNÍM.........
Dobrý den, jak jsem již psal dostal jsem od Vám dokumenty k jedné dražbě a ještě takové které jsou veřejně dostupné. Tato cena je neadekvátní službě kterou jsem od Vás dostal. Registraci bych neučinil kdybych věděl že přeposlání pár pdf bude stát tolik peněz.
Na druhou stranu musím uznat že jsem si nepřečetl smluvní podmínky. Což byla chyba.A tuto chybu uznávíám.
Chtěl bych dojít ke kompromisu jelikož nechci trávit čas u tahanic a nakonec u Ústavního soudu.
Navrhuji že okamžitě bez prodlení uhradím fakturu na částku 2000Kč . Věřím že též uznáte že jsem Vaše služby nevyužil naplno a shodneme se na takovém řešení.
Děkuji Šedivec
Dobrý den pane Šedivec,
níže ještě jednou popíšeme problematiku celé služby, ke které jste provedl svoji registraci, jako klient, kdy toto popisujeme lidsky a bez právních obratů, aby to bylo srozumitelné pro všechny:
Nákup nemovitosti z dražeb je možnost jak výhodně (s finanční slevou) nakoupit nemovitost. Tomuto výhodnému nákupu však předchází řada kroků a úkonů, které běžně nejsou kupujícím známy a tudíž pro tento nákup potřebují odbornou pomoc. Jednak se jedná o samotnou registraci na dražbu, která je v některých případech ne vždy jednoduchá (autentizace listin, doložení totožnosti…atd.), dále nutnost složit dražební jistinu a realizovat samotnou účast na dražebním jednání. Tomuto předchází kontrola dražební vyhlášky a znaleckého posudku z naší strany. Z naší strany jsme ve všech těchto krocích našim klientům nápomocni.
Aby vůbec se naši potencionální klienti mohli o nových a prověřených dražbách vůbec dozvědět, musíme tyto dražby vyhledat, prostudovat jejich výhodnost, zaplatit inzerci na REALITNÍCH SERVERECH s našimi potencionálními klienty komunikovat, včetně telefonické a emailové podpory, která je samozřejmě založena na lidských zdrojích, které jsou velmi finančně nákladné. Toto vše se realizuje pro naše potencionální klienty bezplatně. Ještě tedy jednou:
VYHLEDAT DRAŽBY…..lidské zdroje
VYBRAT TY DRAŽBY, KTERÉ MAJÍ SMYSL A JSOU VÝHODNÉ….lidské zdroje
ZADAT PLACENOU INZERCI TĚCHTO DRAŽEB…….lidské zdroje
ZAPLATIT INZERCI……finance
POSKYTNOUT KLIENTŮM EMAILOVOU PODPORU……lidské zdroje
VŠE PRO POTENCIONÁLNÍ KLIENTY BEZPLATNĚ…..za nula Kč
Pokud se již z potencionálního klienta stane registrovaný klient, je naše podpora pro výhodný nákup již směřována cíleně a to ke konkrétní nemovitosti, kterou si klient vybral a to zasláním všech příslušných dokumentů a opět uvádíme dokumentů, které někdo musel vyhledat, zkontrolovat, pročíst atd….již samozřejmě v rámci registrace, která je zpoplatněna registračním poplatkem.
V případě aktivní účasti na dražbě můžeme klienta zastoupit, pomoci s financováním dražební jistoty a všech ostatních činností popsaných ve smlouvě, po dražbě se řeší vyklizení nemovitosti, popř. dofinancování části kupní ceny, popř. řešit předražek.
Podívejte se do smlouvy, jaké činnosti je možno využít a podívejte se výše kolik energie se musí vydat, aby si jen potencionální klient mohl přečíst inzerát o výhodné dražbě a to zcela zdarma.
Děkujeme za pochopení.
Dobrý den
děkuji za vyjádření.
Chtěl bych Vás ještě jednou požádat o dohodu.
Věřím že vaše podnikání má své náklady avšach u jednotlivce jako jsem já který se pouze z nepozornosti zaregistroval, si nemyslím že je náklad tak velký. Nekoupil jsem si od vás plato vajíček které jsem rozbil a pak za škodu nechce zaplatit- Příprava dokumentu a vše co je s tím spojené je jistě nákladná. Samozřejmě že od zákazníků kteří o poplatku ví a všechny služby využijí tak chcete zaplatit. Já tu čestně prohlašuji že jsem si poplatku za registraci nebyl vědom. Prosím domluvme se jako slušní lidé. Zaplatím za svou chybu 2000 Kč. Jestli je pravda to co píšete a opravdu nezneužívate toho že si člověk nepřečte ceník, tak snad dojdeme ke smíru. Děkuji Šedivec
Dobrý den pane Šedivec, níže popíšeme některé činnosti, aby si klient aspoň z části uvědomil náročnost celého procesu, i když se na první pohled může zdát, že si tyto údaje může každý vyhledat sám za pár minut, ale to není tak úplně pravdou. Jak jste se dozvěděl o exekuční nemovitosti ? Z inzerce, ano, kdo ji zadal, kdo ji platil, kdo dražbu vyhledal, kdo dražby denně kontroluje? Nákup nemovitosti z dražeb je možnost jak výhodně (s finanční slevou) nakoupit nemovitost. Tomuto výhodnému nákupu však předchází řada kroků a úkonů, které běžně nejsou kupujícím známy a tudíž pro tento nákup potřebují odbornou pomoc. Jednak se jedná o samotnou registraci na dražbu, která je v některých případech ne vždy jednoduchá (autentizace listin, doložení totožnosti…atd.), dále nutnost složit dražební jistinu a realizovat samotnou účast na dražebním jednání. Tomuto předchází kontrola dražební vyhlášky a znaleckého posudku z naší strany. Z naší strany jsme ve všech těchto krocích našim klientům nápomocni.
Aby vůbec se naši potencionální klienti mohli o nových a prověřených dražbách vůbec dozvědět, musíme tyto dražby vyhledat, prostudovat jejich výhodnost, zaplatit inzerci na REALITNÍCH SERVERECH s našimi potencionálními klienty komunikovat, včetně telefonické a emailové podpory, která je samozřejmě založena na lidských zdrojích, které jsou velmi finančně nákladné. Toto vše se realizuje pro naše potencionální klienty bezplatně. Ještě tedy jednou:
VYHLEDAT DRAŽBY…..lidské zdroje
VYBRAT TY DRAŽBY, KTERÉ MAJÍ SMYSL A JSOU VÝHODNÉ….lidské zdroje
ZADAT PLACENOU INZERCI TĚCHTO DRAŽEB…….lidské zdroje
ZAPLATIT INZERCI……finance
POSKYTNOUT KLIENTŮM EMAILOVOU PODPORU……lidské zdroje
VŠE PRO POTENCIONÁLNÍ KLIENTY BEZPLATNĚ…..za nula Kč
Pokud se již z potencionálního klienta stane registrovaný klient, je naše podpora pro výhodný nákup již směřována cíleně a to ke konkrétní nemovitosti, kterou si klient vybral a to zasláním všech příslušných dokumentů a opět uvádíme dokumentů, které někdo musel vyhledat, zkontrolovat, pročíst atd….již samozřejmě v rámci registrace, která je zpoplatněna registračním poplatkem.
Dobrý den, jak je vidět vůbec nejde o spokojenost zákazníka. pouze a jenom spoleháte na dnešní uspěchanou dobu a na to že si lide nevšimli že je registrace placená. je to smutné když je taková činnost vůbec možná. člověk se musí každý týden alespoň jednou někde registrovat a odsouhlasit obchodní podmínky. nikdy jsem se ještě nesetkal aby byla registrace na Web zpoplatněna pouhým kliknutim na jedno tlačítko. když už je služba placená tak je cena videt hned a ne že přijde faktura za 3 měsíce. snažil jsem se slušne domluvit a vysvětlit že jsem registraci proved pouze v domnění že zadávám kontaktní informace abyste mě mohli oslovit s případnou nabídkou služby. Že mi napíšete nebo zavoláte a ferově udáte za tyto služby v případě zájmu zaplatíte tolik peněz.Ale vám očividně nejde o oboustranně prospěšný a srozumitelný obchod. Prosim napiste jestli opravdu trvate na zaplaceni cele částky nebo je možnost se domluvit na ,,slevě za špatnou informovanost,, Jsem ochoten zaplatit 2000Kc.
@Dtest Prosim o radu,bohužel se v oblasti justice vůbec neorientuji.chtel bych se zeptat jestli je možné podat Ústavní žalobu?Mohl by Dtest založit forum nebo chatovaci mistnost kde by lidé kteří mají stejny problem mohli komunikovat a domluvit se pripadne na hromadné žalobě?
Děkuji Šedivec
Stížnost přeřazujeme na společnost, neboť ve vyjádření spotřebitele je zmíněna nabídka směřující na společnost.
K dotazu směřujícímu na nás uvádíme, že institut hromadné žaloby není prozatím v českém procesním právu upraven. Současná vláda si tento cíl (tedy přijmou zákon o hromadných žalobách) zanesla do svého programového prohlášení, nicméně je otázkou, jak přistoupí k jeho plnění. Věříme však, že zákon bude nakonec vypracován a přijat. Spotřebitelé mohou podpořit naši iniciativu #ZaHromadneZaloby, a to na webu https://www.dtest.cz/kampane/za-hromadne-zaloby/.
Pokud jde o ústavní stížnost, tu je spotřebitel dle procesních předpisů oprávněn podat tehdy, je-li zásahem státu narušeno nějaké z jeho ústavně zaručených práv. Obvykle směřuje ústavní stížnost podávaná běžným občanem proti rozhodnutí soudu.
Dobrý den, jak již zde bylo několikrát uváděno, naše společnost prošla několika kontrolami ČOI a závěry těchto kontrol byly VŽDY APLIKOVÁNY do registračního systému na www.s-drazby.cz. Tedy zkráceně se dá tvrdit skutečnost, že všechny registrační procesy vedoucí k uzavření smlouvy jsou dle pokynů a doporučení ČOI. To, že ČOI si aktuálně změní svůj názor a naše společnost o tomto není informována, nás mrzí, ale nemůžeme s tím nic dělat. Registrační systém je nastaven tak, jak bylo doporučeno ČOI v roce 2019. Chápeme, že ČOI je pod určitým tlakem stěžovatelů a možná z tohoto pramení změna jejího názoru, ale vzhledem k počtu vyřizovaných žádostí se opravdu jedná o zlomek klientů. Navíc jak sama ČOI ve svých vyjádřeních uvádí, její názor není zavazující pro žádnou ze stran a vždy musí rozhodnout soud. Máme několik rozhodnutí soudů, které hovoří 100% v náš prospěch, tudíž těmito názory se řídíme. Co máme dělat více ? ČOI i dTest se v poslední době snaží např. Rozsudek Okresního soudu ze dne 28.ledna 2021, který 100% hovoří v náš prospěch zcela znevážit nesmyslnými argumenty, tak aby stále měl spotřebitel "jakoby pravdu", logicky se tomuto postupu budeme bránit a to oznámením na Ministerstvo průmyslu a obchodu ČR, jelikož tento postup považujeme zcela za nepřípustný, tak jak bylo námi učiněno i v minulosti, kdy jsme sami ze své iniciativy informovali Ústředního ředitele ČOI o nesrovnalostech mezi názorem ČOI a ADR, což logicky vedlo k další kontrole v naší společnosti, paradoxně na náš vlastní popud, opět byla zavedena úprava dle doporučení ČOI na www.s-drazby.cz. Domníváme se, že není správné jak ze strany ČOI, tak dTestu znevažovat soudní rozhodnutí ( a to dokonce způsobem, kterým činí ČOI v předešlé stížnosti), které řeší, zda máme či nemáme registrační poplatek vrátit zpět spotřebiteli. Soud rozhodl, že vracet žádný poplatek nemusíme, z toho usuzujeme, že na tento poplatek nám vznikl nárok a to i v případě registrace v červnu 2019, před samotnými úpravami webu na pokyn ČOI. Další paradoxní situace, dle našeho názoru je ta, že ČOI (i dTest) byla z naší strany informována, co všechno bylo advokátní kanceláří v rámci námi vyhraného Rozsudku ze dne 28. 1. 2021 namítáno v rámci podané žaloby a to zasláním celého znění předmětné žaloby, kde je zřejmé, že protistrana zastoupená advokátní kanceláří namítala: " Vzhledem ke složitosti a nepřehlednosti celého systému vytvořeného žalovaným na jeho webových stránkách žalobce netušil o existenci jakékoli povinnosti hradit poplatek v jakékoli výši, když pro zjištění této informace bylo nutné absolvovat následující úkony: po rozkliknutí políčka „REGISTROVAT SE“ se objevil zvýrazněný text – „aukční podmínky zde“. Po rozkliknutí tohoto textu se zobrazil soupis aukčních podmínek pro jednotlivé typy aukcí, které bylo třeba opět rozkliknout."................dále namítala protistrana "Až zde, tedy po sérii několika kliknutí a přesměrování v rámci webové stránky žalovaného, bylo možné se dozvědět o registračním poplatku, a to z dokumentu Aukční podmínky služby pro exekuční dražby (Sdělení před uzavřením smlouvy – služby v rámci exekuční dražby, Smlouva o poskytnutí služeb v rámci exekuční dražby). Ve sdělení nebyla cena poplatku nijak zvýrazněna a byla zahrnuta do odstavce bez názvu, kde se řeší hlavně odměny. Ve Smlouvě byla cena za poplatek uvedena v sekci „Odměna“.....dále protistrana namítala: "Žalobce tak má za to, že nebyl dostatečně seznámen s nutností platby registračního poplatku v částce ve výši 5000,- Kč. V případě, že by byl upozorněn vhodným a zřetelným způsobem na tento poplatek, k registraci by z jeho strany nedošlo."...........dále protistrana namítala:" S ohledem na výše uvedené se žalobce v této věci obrátil na Českou obchodní inspekci (dále jen „ČOI“), od které následně obdržel e-mailem vyjádření, ve kterém ČOI mimo jiné sděluje, že z její strany bylo dne 28. srpna 2019 na základě podnětů několik spotřebitelů zahájeno šetření, na základě kterého dospěla ČOI k závěru, že ze strany žalovaného byl porušen § 12 zákona č. 634/1992 Sb.,o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o ochraně spotřebitele“) v návaznosti na § 13 odstavec 2 zákona č. 526 /1990 Sb., o cenách, ve znění pozdějších předpisů, kdy § 13 odstavec 2 stanoví povinnost poskytnout spotřebiteli informaci o ceně tak, aby měl spotřebitel možnost seznámení se s cenou registračního poplatku před jednáním ohledně koupě, kdy vzhledem k tomu, že spotřebitel musí v tomto případě opakovaně rozkliknout určité odkazy a pročíst nemálo textu k tomu, aby se seznámil s cenou za registrační poplatek, nelze považovat tuto zákonnou povinnost za splněnou a žalovaný tak v postavení prodávajícího porušil ustanovení § 12 zákona č. 634/1992 Sb., ve znění pozdějších předpisů, čímž došlo k naplnění skutkové podstaty přestupku dle § 24 odstavec 7 písmeno k) téhož zákona"....dále protistrana namítala: "Dle § 1811 odst. 1 občanského zákoníku dále platí, že veškerá sdělení vůči spotřebiteli musí podnikatel učinit jasně a srozumitelně v jazyce, ve kterém se uzavírá smlouva. Jasnost a srozumitelnost sdělení je třeba vnímat ve dvou podobách – formální a obsahové. Po stránce formální musí být sdělení čitelné. Musí být zjistitelný obsah sdělení. V rozporu s tímto požadavkem mohou být sdělení psaná příliš malým písmem, v různých znepřehledňujících formálních odděleních (např. rámečky, okrajové části webových stránek), skryté odkazy na podmínky mimo vlastní text smlouvy, sdělení schovaná v částech, kam systematicky nepatří (srov. nález Ústavního soudu sp. zn. ÚS I. ÚS 342/09 ze dne 15. června 2009 či sp. zn. ÚS I. ÚS 3512/11 ze dne11. listopadu 2013)."...dále protistrana namítala: "Porušením výše uvedených ustanovení občanského zákoníku a zákona na ochranu spotřebitele, byl žalobce žalovaným uveden v omyl o ceně jako o rozhodující okolnosti právního jednání, tudíž má žalobce za to, že toto právní jednání je dle § 583 občanského zákoníku neplatné. Podle § 2991 odst. 2 občanského zákoníku platí, že je-li podle neplatného právního jednání poskytnuto plnění, jedná se o plnění bez právního důvodu a příjemci vzniká bezdůvodné obohacení. Žalobce tak má za to, že se žalovaný na jeho úkor bez spravedlivého důvodu obohatil, čímž vznikla žalovanému povinnost vydat předmětnou částku ve výši 5.000,- Kč žalobci zpět."....TEDY VĚTŠINA ARGUMENTŮ, KTERÉ ČOI A DTEST CHYBNĚ VYKLÁDÁJÍ JIŽ SOUD MĚL MOŽNOST PROVĚŘIT, POSOUDIT A ROZHODL 100% ve prospěch společnosti Centrum aukcí.cz, s.r.o. Co tedy vypovídá o činnosti ČOI a dTestu, že jejich názory jsou pravděpodobně chybné a mylné. Soud měl k dispozici názory ČOI, byla soudu ze strany žalobce přesně popsána registrační cesta v červnu 2019, kdy ještě nebyly provedeny úpravy dle požadavků ČOI a stejně soud rozhodl v náš prospěch. Proč dTest změnil po 14 měsících názor, když po celou tuto dobu dTest tvrdil, že informovanost spotřebitele je v pořádku (zákonné minimum), že se již nedá tvrdit, že nebyl o ceně služby informován, co se změnilo ? Změnilo se pouze to, že naše společnost byla úspěšná v soudním sporu, Rozsudek byl doručen v únoru 2021, naši klienti byli s tímto soudním rozhodnutím seznámení prostřednictvím zveřejnění na webu www.s-drazby.cz, kdy tento Rozsudek svým způsobem "znevěrohodnil" všechna předešlá tvrzení ČOI a tím pádem i dTest pravděpodobně musel změnit svůj odborný názor, za kterým si stál vice jak rok. Za určitých okolností zde může vzniknout i domněnka, že dTest jako příjemce státních dotací na provoz bezplatné poradny od MPO ČR může kopírovat názory ČOI (zřizovatelem ČOI je právě MPO ČR), byť tyto názory nejsou pro žádnou ze stran závazné a tím se může dTest nechat v určitém směru částečně ovlivnit ve svých odborných názorech, na nás to tento dojem dělá. Ať si tuto naši domněnku prověří samotné Ministerstvo obchodu a průmyslu, pokud je vše v pořádku a naše domněnky jsou mylné, budeme rádi, ale pořád se budeme řídit pouze názorem soudu, tak jak to doporučuje samotná ČOI (i ADR), která však soudní rozhodnutí zcela znevažuje a dTest tomu "přikyvuje". Na závěr je třeba ještě zmínit, že i dTest má svůj vlastní podnikatelský systém, která je zcela závislý na zájmu či nezájmu koncových uživatelů, části i spotřebitelů, možná by nebylo špatné, oddělit bezplatnou poradnu a byznysový model předplatného. Děkujeme za pochopení a všem klientům opravdu radíme, využijte službu kvalitního právního poradce, který by Vám měl opravdu sdělit nezávislé hodnocení případu.
Dobry den,
prosím o stanovisko jestli jste ochotni se dohodnout mimosoudně.Jak jsem psal jsem ochoten zaplatit 2000Kc. Děkuji za odpoved Sedivec
Pane Šedivec, pokud máte zájem podat hromadnou žalobu, popř. iniciovat chatovací místnost, tak asi Vám musí být jasné, že se mimosoudně nedohodneme, nebo jste snad předpokládal něco jiného ? Ano, odpouštíme poplatky, snižujeme některé poplatky, ale musí proto být důvod, kterým určitě není to co Vy uvádíte, nezlobte se.
S ohledem na vyjádření společnosti stížnost uzavíráme bez dosažení dohody. Spotřebitel se může v případě nutnosti další právní konzultace (právní kvalifikace, možné procesně-právní kroky atp.) obrátit na naší bezplatnou právní poradnu na čísle 299 149 009.
Rovněž má spotřebitel možnost obrátit se na ADR při České obchodní inspekci.
Úplným závěrem upozorňujeme spotřebitele na stanovisko ústředního orgánu České obchodní inspekce, který doporučuje poplatek nehradit. K odůvodnění viz také https://www.vasestiznosti.cz/stiznost/51256/registracni-poplatek-5-000-kc.