Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Jemný závin s náplní tvarohovou, Penam (modrý obal), 400g váží i s obalem 385g. Zakoupeno Penny Plzeň Doubravka, doklad 3663, filiálka 00578, pokladna 2
Kontrola převážením, stažení zboží z prodeje, řešení s dodavatelem. Vrácení částky za závin na kartu, ze které byl nákup zaplacen.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.
Možná odchylka ve váze jemného pečiva je stanovena v příloze č. 10 k vyhlášce č. 18/2020 Sb. Tato vyhláška povoluje odchylku až -6 % pro pečivo o hmotnosti nad 150 g.
Spotřebitel má možnost podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.