Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 13.1.2021 jsem objednala na eshopu Tlapka.cz mikinu pro naše štěně. Objednávka byla celkem za 327 Kč. Objednávku jsem zaplatila online dopředu. Je 17. 3. 2021 a objednávku stále nemám. Na eshopu je napsáno, že garantují rychlé doručení. Byla jsem ráda, chtěla jsem pro psa mikinu co nejdřiv, aby ji v zimě unosil. Bohužel teď už po dvou měsících mu bude objednaná velikost malá. Kontaktovala jsem asi po měsíci zákaznickou podporu, bylo mi řečeno, že to zkontrolovali a zásilka je na cestě. Jenže uběhl další měsíc a zásilku stále nemám. Psala jsem znovu na zákaznickou podporu s tím, že ať se nezlobí, ale že chci vrátit peníze. Nejraději bych zavolala, ale tel. číslo na stránkách asi pro jistotu ani nemají. Jediné co mi bylo odpovězeno, že na tomto odkaze mohu sledovat, kde moje zásilka je - stále někde na cestě a ať si zavolám na poštu jestli tam zásilka není, že mě nemuseli zastihnout doma. Doručení mám Balík do ruky od České pošty. ČP má jasně napsáno, že služba Balík do ruky probíhá tak, že jakmile dostanou zásilku budou mě na můj email a telefon kontaktovat, že zásilku obdrželi a budou ji doručovat. Nic takového se nestalo. Zásilku prostě nemám a vrácené peníze také ne. Peníze chci prostě vrátit, nehledě na to, že věci které prodávají, jak jsem později zjistila, jsou jen přeprodávané věci z asijských eshopů. S jednáním eshopu nejsem opravdu spokojena. A chci vrátit zpátky peníze. Žádná extra částka to není, ale podle hodnocení na jejich Facebookové stránce jsem zjistila, že nejsem zdaleka jediná.
Mikina s potiskem pro psy (černá, velikost S, s nápisem na zádech KISS MY BUTT)
Po eshopu Tlapka.cz požaduji vrácení peněz, přesně 327 Kč.
|
Tweet |
Jelikož webové stránky působí na běžného spotřebitele dojmem klasického e-shopu nabízejícího spotřební zboží, je nutné na uzavřenou smlouvu nahlížet jako na smlouvu kupní, ačkoliv provozovatel e-shopu sám sebe označuje pouze jako zprostředkovatele.
Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
velice nás mrzí, že tento nákup na webu www.tlapka.cz neproběhl podle Vašich
představ. Omlouváme se za vzniklé komplikace. Uděláme vše proto, abychom situaci vyřídili
k Vaší spokojenosti.
Pro vysvětlení kontextu uvádíme, že naše společnost spolupracuje přímo se zahraničními
prodejci a díky tomu můžeme nabídnout nízkou cenu zboží a poštovné zdarma. Nabízené
zboží bývá skladem v Asii a i přesto, že většina objednávek dorazí do 14 dní, doba dodání
může být až 60 pracovních dní.
O této specifické dodací lhůtě své zákazníky transparentně informujeme u každého produktu
v části „Doba dodání“. Doslova zde uvádíme:
Maximální doba doručení je 60 pracovních dnů. 90% všeho zboží dorazí již do 30 pracovních
dnů. Spolupracujeme přímo s výrobci a díky tomu Vám můžeme nabídnout nízkou cenu
zboží a dokonce i poštovné zdarma. Zboží je většinou skladem v Asii a doba dodání je proto
o něco delší. Pokud si počkáte, budete mít zboží, které u nás nenajdete!
Tato sjednaná dodací lhůta je v souladu s čl. 52 směrnice Evropského parlamentu a Rady č.
2011/83/EU ze dne 25. října 2021 o právech spotřebitelů a se zákonem č. 364/1992 Sb., o
ochraně spotřebitele a není překvapivým ujednáním ve smyslu §1753 občanského zákoníku.
Pohyb své zásilky můžete sledovat prostřednictvím sledovacího čísla, které Vám rádi
poskytneme.
Pro bližší informace o Vaší zásilce nás kontaktujte na adrese podpora@tlapka.cz. Pro
rychlejší vyřízení Vašeho požadavku uveďte číslo objednávky.
Náš zákaznický servis funguje od pondělí do pátku, od 9.00 do 17.00 hodin. Pokud nám
jakýkoliv podnět zašlete v tuto dobu, vyřídíme ho do 24 hodin, v případě víkendu nebo
svátku se může naše reakční doba posune na další pracovní den.
S pozdravem, reklamační oddělení Tlapka.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.