Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dobrý den,trasování zásilky Z 333 4009 418. Adresa dodání byla změněna Vaší společností, ověřeno u shop.prusa3d.cz Dnes jsem volal na info zásilkovna a bylo nmě řečeno že jsem dal špatné směrovací číslo a proto nebyla zásilka dodána.Dodací adresa Praha5 a ne Praha10 Potom nechápu za co platím expres když mě nikdo nezavolá a zboží nedodá.
Zboží mě dodáte možná dnes nebo zítra,to je odpověď vaše info.Prosím o přešetření kde byla chyba a vrácení poplatku za expres.Toto není první případ pochybení vaší společností.Minule jsem dostal zboží po týdnu volání na info.
Děkuji za odpověď a přeji hezký den
Krch Vladimír
náhradní díly shop.prusa3D.cz
Prosím o vrácení poplatku za expres večerní dodání. Zboží jsem potřeboval večer 17.3.2021. To jsem mohl zaplatit pouze 50,-Kč a čekat až budete mít čas na dodání zaplaceného zboží.Na trasování zásilky je stále že čekáte na dodání zboží.Jen dotaz proč mě nikdo telefonicky nekontaktuje třeba o nějakém problému? Takové jednání vaší společnosti poškozuje ostatní firmy které si u vás objednají služby.
Děkuji za vyjádření o prošetření mého případu.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.