Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#49513Komunikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.03.2021, před 4 lety

Adéla Zlámalová

Znění stížnosti

Mám problém s telefoní přípojkou a snažím s O2 spojit, jak přes telefoní číslo uvedené jako kontaktní pro poruchy, kde jsem se samozřejmě dozveděla, že je všechno v pořádku a jediné východisko mi bylo nabídnuto placené poradenství. Tak zkouším nahlasit chybu online s tím, že chci, aby mi zavolal člověk/zaměstnanec O2 a ne automat. Tuto výzvu jsem provedla online dvakrát a po 3-4 se dnech samozřejmě žádný telefonát neuskutečnil. Ve své podstatě není možné se spojit O2 zaměstnancem přes žádné telefoní číslo. Zkoušela jsem volat i na jednu pobočku, kde mi hovor nezvedal nikdo.


Produkt

mechanická vada na telefoní přípojce


Požadované řešení

Zavolat na mé telefoní číslo, abych mohla nahlasit poruchu a následně vykomunikovat její řešení. Pokud oprava zařízení nebude zdarma, odcházím ke konkurenci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.3.2021 12:01, před 4 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, může spotřebitelka uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, nebudou-li dvě předcházející dvě řešení možná.

Reklamace musí být vyřízena zásadně do 30 dní od data jejího uplatnění. Pokud není v této lhůtě vyřízena, jedná se o podstatné porušení smluvní povinnosti ze strany podnikatele a spotřebitel má v takovém případě nárok na odstoupení od smlouvy (§ 2002 občanského zákoníku). Uplatnit reklamaci je možné i prostřednictvím prostředků umožňujících dálkovou komunikaci. V těchto případech běží lhůta pro vyřízení reklamace ode dne, kdy byla reklamace uplatněna poprvé. Je tedy vždy v zájmu společnosti, aby na kanálech, které uvádí jako komunikační, opravdu komunikovala.

Pokud společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitelka obrátit na Český telekomunikační úřad.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.3.2021 13:36, před 4 lety

Dobrý den,

pokud se má jednat o internetové připojení, které máte na Vašem zákaznickém účtu vedeno, tak zde skutečně vše vypadá v pořádku. Za posledních 14 dní je zde pouze jedno odpojení modemu od sítě z 13. 3., které navíc trvalo pouze minut, což odpovídá spíše restartu modemu. Rychlostní profil také odpovídá zvolenému tarifu. Vhledem k tomu, že k modemu nevidím připojeno kabel žádné zařízení, viděl bych potíž spíše ve Vaší WiFi síti (WiFi je v podstatě vlastnost modemu, která je ovlivňována vnějšími faktory a nemusí tedy vůbec odpovídat reálné funkčnosti linky).
Pokud nám případně upřesníte projev daných potíží, pokusili bychom se Vám pomoci, případně předali podnět na techniky.

S pozdravem
Martin Stalmach
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2021 08:49, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2021 23:22, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.