Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Mám problém s telefoní přípojkou a snažím s O2 spojit, jak přes telefoní číslo uvedené jako kontaktní pro poruchy, kde jsem se samozřejmě dozveděla, že je všechno v pořádku a jediné východisko mi bylo nabídnuto placené poradenství. Tak zkouším nahlasit chybu online s tím, že chci, aby mi zavolal člověk/zaměstnanec O2 a ne automat. Tuto výzvu jsem provedla online dvakrát a po 3-4 se dnech samozřejmě žádný telefonát neuskutečnil. Ve své podstatě není možné se spojit O2 zaměstnancem přes žádné telefoní číslo. Zkoušela jsem volat i na jednu pobočku, kde mi hovor nezvedal nikdo.
mechanická vada na telefoní přípojce
Zavolat na mé telefoní číslo, abych mohla nahlasit poruchu a následně vykomunikovat její řešení. Pokud oprava zařízení nebude zdarma, odcházím ke konkurenci.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, může spotřebitelka uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, nebudou-li dvě předcházející dvě řešení možná.
Reklamace musí být vyřízena zásadně do 30 dní od data jejího uplatnění. Pokud není v této lhůtě vyřízena, jedná se o podstatné porušení smluvní povinnosti ze strany podnikatele a spotřebitel má v takovém případě nárok na odstoupení od smlouvy (§ 2002 občanského zákoníku). Uplatnit reklamaci je možné i prostřednictvím prostředků umožňujících dálkovou komunikaci. V těchto případech běží lhůta pro vyřízení reklamace ode dne, kdy byla reklamace uplatněna poprvé. Je tedy vždy v zájmu společnosti, aby na kanálech, které uvádí jako komunikační, opravdu komunikovala.
Pokud společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitelka obrátit na Český telekomunikační úřad.
Dobrý den,
pokud se má jednat o internetové připojení, které máte na Vašem zákaznickém účtu vedeno, tak zde skutečně vše vypadá v pořádku. Za posledních 14 dní je zde pouze jedno odpojení modemu od sítě z 13. 3., které navíc trvalo pouze minut, což odpovídá spíše restartu modemu. Rychlostní profil také odpovídá zvolenému tarifu. Vhledem k tomu, že k modemu nevidím připojeno kabel žádné zařízení, viděl bych potíž spíše ve Vaší WiFi síti (WiFi je v podstatě vlastnost modemu, která je ovlivňována vnějšími faktory a nemusí tedy vůbec odpovídat reálné funkčnosti linky).
Pokud nám případně upřesníte projev daných potíží, pokusili bychom se Vám pomoci, případně předali podnět na techniky.
S pozdravem
Martin Stalmach
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.