Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Věc: stížnost na pokladní v Kauflandu, obchod 5410
Dnes, t.j. 18. března 2021 v 10:58:58 hod. u pokladny č. 9, obsluha 302 se manželka zranila na pravém zápěstí o něco ostrého, protože ji prodavačka odmítla posunout zboží blíž, a přitom se bavila s někým jiným.
Pro případ, že se jí rána zanítí, nebo něco horšího, tak posíláme kopii na Policii ČR, jako případný důkaz z podezření přestupku.
Přikládáme fotku zranění a kopii účtenky.
Nějaké odškodnění např. Dárkový koš.
|
Tweet |
Podnikatel musí vynaložit veškerou péči, kterou lze rozumně požadovat, aby při provozu prodejny nedošlo ke škodě (§ 2924 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Pokud by takovou péči nevynaložil a ke škodě v provozovně došlo, mohl by spotřebitel požadovat náhradu škody, byla-li způsobena porušením potřebné péče ze strany podnikatele.
Výrazem „rozumně požadovat“ je vyjádřeno, že se nemají na mysli jen povinnosti ujednané ve smlouvě nebo stanovené právními předpisy, ale vše, co se v daném ohledu jeví s ohledem na povahu provozu jako racionální.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.