Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:593
Z toho za letošní rok:53
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

64%
36%
Toto skore je založeno na 101 stížnostech.

#49514Zranění u pokladny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 10 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.03.2021, před 4 lety

Miroslav Člupný

Znění stížnosti

Věc: stížnost na pokladní v Kauflandu, obchod 5410
Dnes, t.j. 18. března 2021 v 10:58:58 hod. u pokladny č. 9, obsluha 302 se manželka zranila na pravém zápěstí o něco ostrého, protože ji prodavačka odmítla posunout zboží blíž, a přitom se bavila s někým jiným.
Pro případ, že se jí rána zanítí, nebo něco horšího, tak posíláme kopii na Policii ČR, jako případný důkaz z podezření přestupku.
Přikládáme fotku zranění a kopii účtenky.


Požadované řešení

Nějaké odškodnění např. Dárkový koš.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2021 13:05, před 4 lety

Podnikatel musí vynaložit veškerou péči, kterou lze rozumně požadovat, aby při provozu prodejny nedošlo ke škodě (§ 2924 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Pokud by takovou péči nevynaložil a ke škodě v provozovně došlo, mohl by spotřebitel požadovat náhradu škody, byla-li způsobena porušením potřebné péče ze strany podnikatele.

Výrazem „rozumně požadovat“ je vyjádřeno, že se nemají na mysli jen povinnosti ujednané ve smlouvě nebo stanovené právními předpisy, ale vše, co se v daném ohledu jeví s ohledem na povahu provozu jako racionální.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.4.2021 14:26, před 4 lety

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2021 22:35, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2021 10:41, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.