Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#49515Webinar za 2.000 Kc

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.03.2021, před 4 lety

Ivana Švehlíková

Znění stížnosti

Dobry den,diky nefunkcnosti wifi ze strany 02,jsem 18.
3.2021 prisla o vzdela vaci webinar za 2000 Kc. V dusledku nefungovani,jsem nemela moznost tento 8 hodinovy webinar MSMT absolvovat a jsem vice nez slusne recrno rozezlena.
Rada bych O2 touto formou pozadala o financni nahradu za jiz zaplacenou fakturu, za zmareny webinar. Fakturu,kterou jsem zaplatila mohu poskytnout k nahlednuti. A to se snazim byt OPRAVDU slusna,jak pozadujete v pokynech.


Produkt

C. Pripojky:565396272


Požadované řešení

Zaplacen nahrady za zmareny webinar.
Dale odecteni sluzba v mesicni platbe za nefungovani sluzby.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2021 12:04, před 4 lety

Není-li služba poskytnuta ve sjednané kvalitě, spotřebitel by měl službu reklamovat (tj. uplatnit nároky z vadného plnění) dle § 64 odst. 7, 9 zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích.

Vedle toho je možné (v souladu s § 1925 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník) požadovat dle § 2913 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, náhradu škody která byla způsobena porušením smluvní povinnosti (povinnost poskytnout bezvadně službu).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírně, může se spotřebitel obrátit na Český telekomunikační úřad.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.3.2021 12:18, před 4 lety

Hezký den,

je mi líto, že jste přišla o seminář. Ve dne, který uvádíte jako nefunkčnost služby byla plánovaná odstávka připojení, o které jsme informovali předem majitele v SMS v průběhu února. Mrzí mne, že tak od majitele nedošlo k předání informací. Nelze tak žádat kompenzaci, jelikož doba odpojené linky nebyla déle než 24 hodin a byl majitel o všem předem informován.
Jelikož nejste majitelkou službu, kterou jste uvedla, je vhodné, aby s námi řešil situaci majitel, který se na nás může obrátit přes email info@o2guru.cz.
Děkuji za pochopení.

S pozdravem
Monika Morysová
O2 Czech Republic a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2021 09:26, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2021 23:21, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.