Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:790
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#49519Jina cena u kasy nez na prodejne a v letáku ....

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.03.2021, před 4 lety

Jana Červená

Znění stížnosti

Dne 18.3.2021 jsem sla do prodejny Lidl, kde u mrazenych vyrobku - přesně u pizzy ,,Ristorante od Dr.oetker,, byla cena cervene vyznacena 39,90Kč, bylo to na vice mistech, cerveně 39,90 Kč ristorante- az me ta reklama nalakala a ja pizzu zakoupila(mražené vyrobky moc nemusím),ale za tu cenu jsem si řekla ok koupim jí, kdyz jsem po zaplacení z prodejny odešla a kontrolovala uctenku, byla pizza za 69,90 opravdu mě to nastvalo velice,ale musela jsem do práce,že jsem nemohla problem řesit. Nebylo to poprvé co se mi tohle v Lidlu prihodilo, jednou to bylo o 12 kc vice....,pak o 17Kč více a ted nakonec o 30Kc více, už asi radej nebudu do prodejny chodit, zbytecne se nechci nervovat a sortimentu ,potravin je i vsude jinde dost.


Produkt

pizza ,,RISTORANTE OD DR.OETKER,,


Požadované řešení

reakce by mela vypadat podle meho nazoru ,alespon dat nejakou slevu za tyto problemy a kdyz vzbuduzuju dojem ,ze si chci jen postezovat, tak alespon do budoucna a pro ostatni zakazniky by si meli zamestnanci Lidlu vse zkontrolovat zda jim kasa nacita spravne ceny, ktere jsou uvedene nad vyrobky a jeste oznacene CERVENE....


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2021 16:51, před 4 lety

Spotřebitel má právo, aby mu bylo zboží prodáno za uvedenou cenu. Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2021 11:20, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.