Počet nahlášených stížností: | 41 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 13.3. 2021 jsem omylem poslala peníze na tento účet. Nic jsem si zde neobjednala. Ano, sice jsem udělala chybu. Ale psala jsem několik e-mailů a tato firma mi není schopna odepsat a a vyřešit tento problém. Nemají na webu žádný kontakt kromě e-mailu. Nevím, co mám tedy teď s tímto problémem dělat a jak ho mám vyřešit. Děkuji moc
Vrácení peněz na účet
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka omylem zaslala peněžní prostředky na nesprávný bankovní účet, měla by vyzvat majitele tohoto účtu k vrácení platby (příjemce platby se bezdůvodně obohatil a má tedy povinnost bezdůvodné obohacení vydat zpět). Pokud příjemce platby peněžní prostředky nevrátí ani poté, co jej k tomu spotřebitelka vyzvala, může spotřebitelka žádat navíc zaplacení zákonného úroku z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.