Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#49528Stikee

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.03.2021, před 4 lety

Martina Proroková

Znění stížnosti

Dobrý den,

chci podat stížnost na nevydání zboží ohledně Stikee. Měla jsem dnes, t.j.18.3.2021 nákup v Brně - Kohoutovicích za 1.724,94 Kč a pokladní mi nedala ledničku nebo pytlík za nákup nad 1.500 Kč. Volala jsem na vaše cool centrum a zde mi bylo řečeno, že se mám vrátit do prodejny a zboží požadovat. Na prodejně v Brně - Kohoutovicích mi manažer prodejny sdělil, že nemají požadované zboží a že mi ho tudíž nemůže vydat, ale že by snad mohlo být na jiné prodejně. Ale to bych musela zřejmě opět nakoupit u vás za 1.500 Kč a více. To se mi zdá neférové jednání a jedná se o klamavou reklamu, když požadované zboží máte teprve od 8.3.2021 na prodejnách. Jsem ID chodící o dvou berlích a nemyslím si, že bych měla chodit, nota bene nakupovat znovu na jiné prodejně. To je asi účel z vaší strany. Ráda bych požadované zboží získala touto stížností přímo od vás. Už za zmatečné jednání cool centra a neupozornění pokladní, že zboží na výdej nemají. Takhle se chováte k invalidům?
Děkuji za kladné vyřízení, Proroková


Produkt

Stikee . lednička nebo pytlík


Požadované řešení

Požadované zboží zaslat na adresu:
Stamicova 11., Brno - Kohoutovice, 62300

Moje účtenka má číslo: 03960

Teď si uvědomuji, že mě pokladní kromě toho ošidila o 200 Kč, ale i přesto by mi požadovaná částka vyšla. To mělo odlákat od hlavní problematiky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.3.2021 12:09, před 4 lety

Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2021 11:23, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.