Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
chci podat stížnost na nevydání zboží ohledně Stikee. Měla jsem dnes, t.j.18.3.2021 nákup v Brně - Kohoutovicích za 1.724,94 Kč a pokladní mi nedala ledničku nebo pytlík za nákup nad 1.500 Kč. Volala jsem na vaše cool centrum a zde mi bylo řečeno, že se mám vrátit do prodejny a zboží požadovat. Na prodejně v Brně - Kohoutovicích mi manažer prodejny sdělil, že nemají požadované zboží a že mi ho tudíž nemůže vydat, ale že by snad mohlo být na jiné prodejně. Ale to bych musela zřejmě opět nakoupit u vás za 1.500 Kč a více. To se mi zdá neférové jednání a jedná se o klamavou reklamu, když požadované zboží máte teprve od 8.3.2021 na prodejnách. Jsem ID chodící o dvou berlích a nemyslím si, že bych měla chodit, nota bene nakupovat znovu na jiné prodejně. To je asi účel z vaší strany. Ráda bych požadované zboží získala touto stížností přímo od vás. Už za zmatečné jednání cool centra a neupozornění pokladní, že zboží na výdej nemají. Takhle se chováte k invalidům?
Děkuji za kladné vyřízení, Proroková
Stikee . lednička nebo pytlík
Požadované zboží zaslat na adresu:
Stamicova 11., Brno - Kohoutovice, 62300
Moje účtenka má číslo: 03960
Teď si uvědomuji, že mě pokladní kromě toho ošidila o 200 Kč, ale i přesto by mi požadovaná částka vyšla. To mělo odlákat od hlavní problematiky.
|
Tweet |
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.