Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
protože na mail nereagujete jsem nucena to řešit tímto způsobem.
Dne 8.3.2021 jsem od vaší společnosti objednala zkušební balení výrobku fleximed (ID objednávky: 2103750134), fleximed přišel, poštovné složenkou uhrazeno. S výrobkem nejsem spokojená a proto žádám o vymazání osobních údajů, vymazání z databáze zákazníků,žádám i o zrušení zasílání jakýchkoliv nabídek, reklam pro mou osobu a jakýchkoliv dalších objednávek.
Děkuji
Skurská
ID objednávky: 2103750134
vymazání osobních údajů, vymazání z databáze zákazníků,žádám i o zrušení zasílání jakýchkoliv nabídek, reklam pro mou osobu a jakýchkoliv dalších objednávek
|
Tweet |
Od kupní smlouvy uzavřené na dálku (po telefonu, internetu) je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi. Jinými slovy, spotřebitel zboží odebrané před výpovědí smlouvy zaplatí a ponechá si jej. Po výpovědi smlouvy již není povinen jakékoliv zboží odebrat a platit.
Korespondenční adresa uvedená na webových stránkách společnosti: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Vážená paní Skurská,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Rádi bychom Vás informovali, že Váš požadavek byl k dnešnímu dni vyřízen. Zákaznický účet byl zablokován a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu. Do doby, než se příslušná informace propíše do všech našich systémů, což může trvat několik dní, se může stát, že k Vám ještě nějaká naše nabídka dorazí, jelikož v okamžiku blokace byla již ve zpracování. Pokud se tak stane, na nabídku, prosím nereagujte. Další oslovení již nebude z naší strany iniciováno. Děkujeme a přejeme hezký den. S pozdravem NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.